Új partnerségi kezdeményezéssel nyit a Snapchat az újságok, tévécsatornák felé, írja az Axios. A leginkább a fiatalabb korosztályok közt népszerű, alapvetően privát fotó- és videómegosztásra épülő közösségi app megállapodást kötött négy olyan keresőplatformmal, amik segítségével breaking news helyzetekben gyorsan tudnak hiteles és releváns információkhoz, képekhez, videókhoz jutni az újságírók.
A Snapchat a következő tartalombányász platformokkal állapodott meg: NewsWhip, Storyful, SAM Desk és TagBoard. Az ezek szolgáltatásaira előfizető lapok, tévécsatornák ezután könnyebben férhetnek hozzá a publikus Snapchat-tartalmakhoz, és felhasználhatják azokat tudósításaikhoz, ugyanúgy, ahogy a Twitter és Facebook posztokat is be tudják ágyazni cikkekbe.
A négy szolgáltató egyike sem emel árat a Snapchat miatt, mivel az eleve ingyenes. Az újságírók számára azért lesz hasznos a szolgáltatás, mert a Snapchatre töltött tartalmakat geolokáció alapján képesek lesznek szűrni, így valami rendkívüli történés idején jobban tudnak az adott helyre fókuszálni, és gyorsabban begyűjteni hiteles információkat.
Mindezzel az eddig csupán a Discover Stories és Snap Maps szekciókban publikus Snapchat nagy lépést tesz előre a saját tartalmainak szélesebb körben való terjesztésére, kilépve az app keretei közül. Ez üzleti szempontból mindenképp gyümölcsöző lehet, és amint megjelennek a Snapchat-tartalmak a nagy híroldalak cikkeiben, várhatóan a felhasználói bázis is ugrásszerűen megnő majd.