Index Vakbarát Hírportál

Ismét elérhető a Wizz Air online rendszere

2024. július 20., szombat 06:36

A légitársaság péntek éjszakai közlése szerint ismét megfelelően működik a Wizz Air online rendszere. A tájékoztatásban hangsúlyozták, hogy a járattörlésben érintett utasok automatikus visszatérítést kapnak.

Péntek éjszaka megoldódott a Wizz Air nemzetközi informatikai partnerénél jelentkező szolgáltatói probléma, így a légitársaság online rendszerei ismét megfelelően működnek – tudatta lapunkkal a Wizz Air. 

Mint írták, a légitársaság irányelvei szerint a járattörlésben érintett utasok automatikus visszatérítést kapnak: a rendszer a járatuk indulását követő 24 órán belül a viteldíj 120 százalékát küldi meg nekik WIZZ-pontban. Hozzátették: a Wizz Air utasai a hivatalos weboldalon, valamint a mobilalkalmazáson keresztül is átfoglalhatják járatukat, vagy kérhetik a viteldíj 100 százalékának készpénzes visszatérítését. 

A Wizz Air munkatársai továbbra is azon dolgoznak, hogy minden utas eljuthasson választott úti céljára. Köszönjük az utasok türelmet és megértését ez idő alatt

– írták a közlemény végén. 

Mint arról az Index is beszámolt, péntek reggel világszerte bankok, repterek, kórházak, biztosítók, vasúti rendszerek, légitársaságok, de még futballklubok informatikai rendszerei is leálltak, és teljesen használhatatlanná váltak. A kiesés a Crowdstrike globális kiberbiztonsági cégnél felmerült problémával függött össze. A hiba forrásáról, okáról és hatásairól itt írtunk bővebben

Rovatok