Rezsit csökkent a Telenor
További Cellanapló cikkek
- Eddig nem látott funkcióval debütálhatnak a Samsung jövő évi csúcskészülékei
- Rajongóknak szinte kötelező: szó szerint varázslatos lett a Harry Potter-telefon
- Máris befutott az Android 16 első előzetes kiadása
- Megállíthatatlan hegyomlásként zúdul ránk az Asus új telefonja
- Ár-érték arányban komolyan odarakja magát a Xiaomi új telefonja
A Telenornak egyértelműen javítania kell a megítélésén az egyoldalú áremelési botrány után - bár ők nem pont ezzel magyarázzák a szerdán elindított tarifamodernizálási akciójukat, amiben megszabadítják az előfizetőiket az elavult díjcsomagoktól és a magas percdíjaktól. A mobilcég szerint a váltással a előfizetők biztosan jól járnak, mert a felajánlott új csomagokban kevesebb pénzért több szolgáltatást kapnak.
Néhány elképesztő adattal is alátámasztották a lépést:
- 244 különböző tarifacsomagjuk van,
- emiatt egy egyszerű családi kedvezménynek 60 különféle variációját kell kidolgozni
- van, aki még ma is 170 forintos percdíjat fizet,
- vagy 68 forintot egy sms-ért.
Őszintén szólva, nagyon szeretnénk találkozni vagy beszélgetni azzal az emberrel, aki a Praktikum Expressz egyetlen - értsd: 1 db - előfizetőjeként kimaxolta a VIP/swag életérzést a privát díjcsomaggal. Esetleg ránk csöröghetne a 06 1 555 7000 központi számon, biztosan olcsó lesz neki a hívás.
Havi tízezer forintért Praktikum Privát csomagban körülbelül egy órát lehet telefonálni. Ezeknek az ügyfeleknek valószínűleg MyTariff csomagot fognak felajánlani, amivel ugyanennyiért korlátlan belföldi hívást indíthatnak, és még 500 megabájtos mobilnetes csomagot is kapnak mellé.
Az előfizetők körülbelül tíz százalékát érinti a váltoatatás, és azt szeretnénk elérni, hogy november végére csak 101 aktív díjcsomagunk maradjon - mondta Saranyik Csaba, Telenor ügyfélértékekért felelős igazgatója.
Ezt jelenti, hogy egy nagyvárosnyi magyar értelmetlenül sokat fizet, rosszabb perc- és sms-díjakat használ, mint, mint amire lehetősége lenne. Kíváncsi voltam, hogy kik ezek az emberek, akik adott esetben még vissza is utasítanak egy jobb ajánlatot, de Saranyik Csaba azt mondta, az érintettek köre nagyon változatos.
Nem tudja, hogy Ön érintett-e? Ezt könnyen ellenőrizheti a Telenor.hu/valtas weboldalon! Csak be kell írni a telefonszámát, rányomni a küldés gombra, és minden kiderül.
Bár a Telenor azt mondja, hogy az akció miatt százmillió forint nagyságrendű összeggel csökken majd a bevétele, ezt a vállalat befektetésnek tekinti. Az egyszerűsített tarifarendszer nagy terhet vesz le a fejlesztőik válláról, és ha bejön egy új ügyféligény, arra hamarabb tudnak reagálni, gyorsabban ki tudják fejleszteni a bevezetéséhez szükséges rendszereket. Hiszen nem azzal kell majd foglalkozni, hogy a nyolc évvel ezelőtti tarifákat is belehegesszék egy új családi kedvezménycsomagba. De a bolti személyzetnek is kevesebb időt kell majd eltöltenie az ügyfelekkel, és a felszabaduló időben más ügyeket is el tudnak majd intézni.
Dönt vagy elfogad
Lesz idő átgondolni, hogy melyik a Telenor legjobb ajánlata, mert november 30-ig vezetik ki az elavult tarifákat. A mobilcég először mindenkinek ajánl egy személyre szabott tarifát, amivel a legjobban járna, és ezt a fenti határidőig bármikor módosítani lehet a Telenor üzleteiben. Aki nem módosít, az automatikusan elfogadja a Telenor ajánlatát, és az november végén életbe lép.
A Telenor bevallottan azt vállalja, hogy a tarifaváltást követően az érintett számlás ügyfelek legalább egy évig kedvezőbb vagy ugyanolyan feltételekkel tudnak mobilozni. Hogy egy év után miként alakulnak az árak, az jövőre kiderül.