Kifagy, összeomlik, túlságosan gyorsan lemeríti a készüléket. Rengeteg felhasználói panasz érkezett a Spotify-hoz, hogy az iOS 14.8 és iOS 15 rendszerek megjelenése óta azok, akik iPhone-on hallgatnának zenét vagy podcastet, egyszerűen nem tudnak, mert nem működik rendesen az applikáció.
A Spotify elismerte a hibát, blogposztban jelezték, hogy dolgoznak a megoldáson. Egyelőre nem tudják, hogy mi okozhatja a gondokat. A felhasználók által jelentett problémák jellemzően a következők:
- az alkalmazás összeomlik, amint lezárják a telefon kijelzőjét,
- a Spotify futtatása közben felforrósodik a készülék,
- a zenestreaming egy óra alatt 30 százalékot is leszív az akkumulátor töltöttségéből, legrosszabb esetben teljesen lemeríti a mobilt.
A Spotify a hibákat javító frissítés érkezéséig arra kéri felhasználóit, próbálkozzanak az alábbi módszerekkel, hátha segít megoldani a problémákat:
- Töröljék le az applikációt és minden hozzá tartozó adatot, dokumentumot a telefonról. Ezt követően telepítsék újra a programot az App Store-ból.
- Kapcsolják ki a háttérben futó alkalmazásfrissítést a Beállítások > Általános > Appfrissítés a háttérben menüpont alatt.
A cég azt kéri, a megoldás érkezéséig legyenek türelemmel a felhasználók, illetve bizonyosodjanak meg róla, hogy a legfrissebb verzió van telepítve a Spotify-ból készülékükre.
A Spotify az Apple Music zenestreaming szolgáltatás legnagyobb riválisa. Azzal pedig, hogy felvették kínálatukba a podcasteket is, a Spotify az Apple Insider szerint várhatóan 2021 végéig nagyobb aktív felhasználóbázissal rendelkezik majd, mint az Apple Podcasts szolgáltatás.