A tizenegy és fél méter hosszú, nyílvessző formájú gépet rakétával indították, majd a szerkezet 19-20 kilométernyi repülőmagasságba jutott el, ahonnan ejtőernyővel tért vissza a Földre. Három évvel ezelőtt az első pilóta nélküli szerkezet kísérleténél a repülőgép hamarabb vált le a hordozórakétáról, és a földre zuhant. A közel tízmillió eurós kísérlet fontos szakasza annak a japán tervnek, hogy a hangsebességnél gyorsabb, 300 utas szállítására alkalmas repülőgépet fejlesszenek ki, amely négy óra alatt tenné meg a Tokió és Los Angeles közötti távot.
Franciaország és Japán ez év júniusában megállapodott arról, hogy közösen fejleszti ki a Concorde-nak, a világ első szuperszonikus utasszállító gépének utódját. A két ország vállalatai ennek érdekében a következő három évben évente 200 millió jent, azaz másfél millió eurót fordítanak majd a kutatásokra. A szerződést a Le Bourget-i légiszalonon írták alá a felek. A gép forgalomba állítását 2025-re tervezik.