"Néhány órája a világban mindenhol elkezdtek az Lg G7 ThinQ telefonok bootloopolni. Köztük az enyém is" - írta egy olvasónk, akinek a tapasztalatait a Youtube-on és Redditen kommentelő Lg G7 ThinkQ-tulajdonosok is megerősítik, ugyanis ők is arról számolnak be, hogy betöltés után betöltést ismétel a készülékük.
A felhasználók beszámolója alapján a problémán a gyári beállítások visszaállítása sem segít, ugyanis amint visszakerült a készülékekbe a SIM-kártya, a telefonok újrakezdik a betöltést. SIM-kártya nélkül a telefonok nem kezdenek el betölteni.
Mások azt írták, a SIM kivétele és a a gyári beállítások visszaállítása megoldást jelent a problémára. A reddites és youtube-os kommentek alapján az európai készülékeket érinti a hiba, lengyel, holland, osztrák, német, cseh, görög és magyar felhasználók is ugyanarról számoltak be.
Sokan írták, hogy pénteken egy a telefonon alapértelmezetten installált, LG-store-os alkalmazás frissült, és ezt követően jelentkezett a hiba. A német felhasználók arról számolnak be, hogy a T-Mobile-nál tudnak a dologról, és azt közölték velük, hogy az LG már dolgozik a probléma megoldásán.
Megkerestük az LG-t, hogy tudnak-e a problémáról, hány magyar felhasználót érinthet a hiba és mikorra tudják elhárítani. A válaszukat közöljük, amint megkaptuk.
Frissítés:
Az LG rendelkezésre bocsájtott egy szoftveres megoldást, aminek segítségével a felhasználók visszaállíthatják készüléküket a probléma előtti állapotba. A visszaállításhoz szükséges teendőkhöz részletes információ a https://www.lg.com/hu/g7thinq-szoftver-frissites oldalon érhető el. Természetesen az LG telefonos ügyfélszolgálata és központi márkaszervize is készséggel áll a felhasználók rendelkezésére, hogy segítsenek a telefon helyreállításában.