Technológiai céget vásárolt fel a McDonald's, hogy a gépi tudás segítségével tudjon reagálni a vevők változatos igényeire. A megvett Dynamic Yield nevű cég árát hivatalosan nem közölték, de a TechCrunch úgy tudja, hogy több mint 300 millió dollárt fizettek érte, vagyis ez a gyorsétteremlánc legnagyobb akvizíciója az elmúlt 20 évben.
A frissen szerzett algoritmusokkal az időjáráshoz, az éttermi forgalomhoz és a fogyasztói trendekhez igazítanák a kínálatot. A rendszer akkor lép működésbe, amikor a vevő elkezdi leadni a rendelését, a megvett ételekhez ajánlanak extrákat.
Eddig is használta a McDonald's a Dynamic Yield szoftverét, 2018-ban kezdett kísérletezni vele az Egyesült Államokban lévő néhány éttermében, és 2019-ben először az USA-ban, aztán más országokban is bevezetik. Az étteremlánc növekedési tervének fontos eleme az adatelemzés, és az a fő cél, hogy a vevőknek egyre inkább személyre szabott kiszolgálásban legyen részük.