Frissítette az Apple a iOS fejlesztők iránymutatásait, és engedélyezte, hogy az applikációk marketing célból küldjenek push értesítéseket.
Eddig reklám, promóció és marketing tartalommal nem küldhettek ilyen értesítést az alkalmazások, és az új irányelvek szerint a jövőben is csak akkor tehetik ezt meg, ha a felhasználó beleegyezik, illetve bármikor jelezheti, hogy nem kér több ilyet.
Az Apple többször is küldött már ki reklámra hajazó push értesítést, kapott is kritikákat amiatt, hogy rá nem vonatkoznak a saját szabályai.
Bár úgy tűnhet, hogy a felhasználók többségének esze ágában sem lesz belemenni, hogy reklámokkal teli értesítéseket kapjon, kutatásokból az derül ki, hogy bizonyos előnyökért cserébe hajlandóak ilyen üzeneteket fogadni az emberek. Például nem érzik rossz üzletnek, ha értesítést kapnak, mikor a kedvenc márkájuk leárazási akciója elindul, vagy ha a telefonos játékuk értesíti őket valamilyen extra akcióról.
A másik fontos hír pedig az, hogy elindul a bejelentkezés Apple ID-val. Április 30-ig minden olyan applikációnak, aminél bejelentkezés szükséges, fel kell ajánlania az Apple ID bejelentkezési módot.