Index Vakbarát Hírportál

Hőmérős tapasszal készül a járványra a Google

2020. március 10., kedd 10:28

Sokféle intézkedést hozott a Google az Egyesült Államokban is terjedő koronavírusra reagálva, azon túl, hogy több irodájukban bevezették az otthoni munkát. 

Felállítottak egy napi 24 órában működő csoportot, hogy folyamatosan elérhetők legyenek az Egészségügyi Világszervezet (WHO) friss információi, és 25 millió dollár értékű hirdetési csomagot adományoztak a szervezetnek és más amerikai állami hivatalnak, hogy hatékonyan el tudják juttatni a járvánnyal kapcsolatos információkat a lakossághoz.

A Google tulajdonosához, az Alphabethez tartozó Verily pedig olyan kisméretű egészségügyi tapaszt fejleszt ki, amely folyamatosan kapcsolatban van egy mobilos applikációval, és figyelmeztetést küld a testhőmérséklet emelkedéséről, hogy a felhasználó időben orvoshoz tudjon fordulni.

Hogy a Google ügyfelei is gyorsan tudjanak reagálni a járványra, a G Suite felhasználói világszerte július 1-ig ingyen használhatják a Hangouts Meet videokonferenciás platformot. De még a Youtube mögé is extra erőforrásokat tesznek, hogy ki tudják szolgálni az élő közvetítések miatt megnövekedett igényeket, hiszen az utazási korlátozások a fertőzésveszély világszerte arra készteti az embereket, hogy inkább virtuálisan tartsák a kapcsolatot az ismerőseikkel.

A Google keresőben is igyekeznek felgyorsítani a fontos információk áramlását, szakértőkkel közösen alakítanak ki olyan információs paneleket, amelyekben a tünetekről, megelőzésről és a kezelésről találnak tudnivalókat a netezők.

Rovatok