Az eszköz diszkrét és 20 stíluskombinációban lesz elérhető.
Ray-Ban Stories néven bemutatkozott Facebook és az EssilorLuxottica együttműködésében fejlesztett okosszemüveg.
A Stories a gyakorlatban héköznapi szemüvegkeretnek néz ki, gyakorlatilag a legkevésbé feltűnő okosszemüveg. Sokkal szolidabb, mint a hasonló funkcionalitású, 2016-ban bemutatott Snapchat Spectacles, amely a túlbecsült kereslet és minőségi problémák miatt végül nem aratott piaci sikert.
A szemüveg keretébe két előre néző kamerát építettek, amelyekkel fotók és videók készíthetők. Az 5 megapixeles kamerákkal három tucat félperces videó vagy 500 fotó készíthető, mielőtt az eszköz memóriája megtelik. A szemüveg belsején színes fény jelzi a töltöttséget, egy elől található fény pedig felvétel közben világít. A felvétel a kereten található fizikai gomb segítségével indítható vagy a „Hé Facebook, készíts videót” parancsszóval. Az akkumulátor a hírek szerint mintegy hat óra aktív használatot tesz lehetővé.
A szemüveg a Facebook View nevű alkalmazással tölti le a szemüveg felvételeit, innen lehet megosztani őket.
A Stories három keretformát (Wayfarer, Round, Meteor) tartalmaz, a különböző színekkel együtt 20 kombinációban érhető el, 299 dolláros (jelenleg 88 700 forint) áron.