Mi tartja vissza az autógyártókat, hogy három litert fogyasztó autókat gyártsanak, ha a technika közben meglenne? És elképzelhető, hogy a kombiknak leáldozott? Ezzel és a büntetőfékezéssel is foglalkozik a mai Totalcar Híradó.
Miért nem fogyasztanak három litert az autók, ha a technika egyébként adott lenne? Tudnánk minden eddiginél takarékosabb járműveket gyártani, de nem fogunk. A miértekre kerestük a választ cikkünkben:
A büntetőfékezés szabálytalan és veszélyes, de ezt nem mindenki hajlandó tudomásul venni. Az M1–M7-bevezetőn baleset is történt emiatt, a Magyar Közút kamerája pedig felvette:
Egykor kimondottan népszerűnek számítottak a kombi karosszériájú autók, ma már azonban egyre inkább háttérbe szorulnak, a divat egyértelműen a hobbiterepjáró. A Mercedes például a csökkenő igények miatt hamarosan ki is vezetheti kínálatából a kombikat:
Megveszi a hazai Lukoil-benzinkutakat a Mol, emellett pedig Lengyelországban is szereznek töltőállomásokat. Erről bővebben itt írtunk:
Attól, hogy valaki csak hétvégén és ünnepnapokon veszi elő az autót, ezért bizonytalanabb is az úton, még nem kell rögtön ellenségnek nézni. Véleménycikkünk a témában:
(Borítókép: Zách Dániel / Totalcar)