Javában zajlik a Tokiói Autószalon, ahol - köszönhetően a rali pedigrének és az egyedi kiegészítőknek - az egyik legkisebb Toyota gurítja a legnagyobbat. Egyhazai Outlander-tulajdonos ugyanezt csinálta, videón mutatjuk meg a végeredményt, de a japánok mellett a franciáknak és a németeknek is jutott hely a mai Totalcar Híradóba.
A 406-os Peugeot a legtöbb embernek fehér színben és sportos kiegészítőkkel él az emlékezetében, Luc Besson jóvoltából. A típus kétajtós változatából mára nem sok maradt, Bolla Gyuri kollégánknak volt szerencséje kipróbálni egy V6-os példányt.
A Yaris GR eddig is mindenkit levett a lábáról, de a Tokiói Autószalonra pluszkiegészítőkkel megtoldott verziót mutattak a rali-homologizációs modellből. Kár, hogy csak Japánban lesz elérhető, közel 20 millió forintnyi jenért.
A Lancer Evo a 2000-es évek meghatározó modellje volt, amit a rali-győzelmek miatt is megjegyzett a világ. Kevesen tudják, hogy közös platformra épült a SUV-nagytestvér Outlanderrel, még kevesebben mernek belőlük sportos öszvért építeni.
A koronavírus láthatóan megvadította a tehetős rétegeket, gyakorlatilag vödörszám öntik a pénzt a luxusautógyártókra. A Bugatti köszöni szépen, 112 éves történetének legjobb évét sikerült zárni.
A gyártók nagy része óriási tőkét fektet abba, hogy házon belül készüljön a villanyautóik meghatározó alkatrésze, az akkumulátor. A BMW ennél óvatosabb, és amíg lehet, külső partnereire hagyatkozik.
(Borítókép: 406 coupé peugeot v6 - 2004. Fotó: Bolla György / Totalcar)