Búcsúzik a megszokott kék szín és a fehér logó is, jön a lime-zöld és a Yettel. Az ügyfeleknek nincs dolguk, maradnak a tarifacsomagok és a szolgáltatások is.
2022. március 1-től kezdődően Yettel Magyarország Zrt. (röviden Yettel) néven folytatja a Telenor Magyarország. Az átállás január 27-én kezdődik és február végéig lezajlik. Ahogy búcsúzik a második hónap, úgy a Telenor név, a kék szín és a fehér forgós logó is. Helyét a tengerészkék és a lime-zöld veszi majd át.
Több márkanév között vacilláltak, ezek egyike a pár éve kiszivárgott Laa lett volna, de a cég úgy találta, a Yettel a legjobb választás. A magyar szolgáltató cseh anyavállalatának, a PPF Telecom Csoportnak licence a Telenor márkanévre tavaly járt le, egy évre azonban hosszabbítottak a név norvég tulajdonosával.
A Telenor Magyarországot 2018 márciusában vásárolta meg a norvég tulajdonostól a cseh PPF befektetői csoport több régiós távközlési vállalattal együtt. A montenegrói Telenort azóta a csehek eladták a magyar 4iG-nek. Az új tulajdonos az adás-vételi szerződés alapján 33 hónapra volt jogosult a Telenor név használatára, a HWSW információi szerint azonban a PPF és a márkatulajdonos norvég Telenor csoport újabb egy évvel meghosszabbította a névhasználati licenc hatályát annak lejárta előtt, további többéves opciós joggal. A döntés, hogy a Telenort lecserélik, tavaly született meg Prágában, több piackutatási felmérés és ügyfél-visszajelzés után.
A szolgáltató képviselői a sajtótájékoztatón elmondták, a Yettel olyan név, mely könnyedén megjegyezhető, és egyik régióban sincsen negatív jelentése. Vagy bármilyen jelentése.
A magyar piac mellett Szerbiában és Bulgáriában is a Yettel váltja a Telenor nevet. Az ügyfeleknek semmilyen dolga nem lesz az arculatváltás során, a szolgáltató elérhetőségei és tarifái változatlanok maradnak.
Az átállás során a magyarországi Telenor üzletek is megváltoznak, a szolgáltatónál úgy számolnak vele, hogy március közepe-vége felé a legforgalmasabb csomópontokon található boltjaik már az új arculattal várják az ügyfeleket
– mondta lapunknak a szolgáltató vállalati kommunikációjától Egyed Gábor.
A szolgáltató február elsején országos kampányt indít annak érdekében, hogy az új márka megismerését segítsék. A tényleges márkaváltás március első napján lép életbe.
Az ügyfeleknek nincs dolguk, az ügyfélszolgálati elérhetőségeket, valamint a tarifacsomagokat és a szolgáltatásokat a változás nem érinti.
(Borítókép: A Telenor Magyarország ilyen, valamint ehhez hasonló reklámokkal igyekszik kommunikálni a változást ügyfelei számára. Fotó: Virág Dániel / Index )