A szórakoztató és ajánlott tartalmakat igyekszik előtérbe helyezni a Facebook a nemrég bevezetett változtatásokkal, a felhasználók így több személyre szabott, új tartalmat is felfedezhetnek.
A szórakoztató és ajánlott tartalmak előtérbe helyezése miatt két lapra osztja a Facebook csütörtöktől az úgynevezett otthoni részét. A változtatás lényege, hogy a közösségi platform szórakoztató és ajánlott tartalmakat mutasson a felhasználóknak – írja a CNN.
A cikk szerint a lépéssel a Facebook igyekszik felvenni a lépést az olyan riválisokkal, mint a TikTok, hogy ezzel is elnyerje a felhasználók figyelmét.
A felhasználók a Facebook megnyitásakor egy kezdőlappal találkoznak majd, ahol személyre szabott új tartalmak fedezhetnek fel. A kezdőlapon a techcég különböző történetei, illetve Instagram-tekercsek is megjelennek majd, amikkel a cég arra ösztönzi a felhasználókat, hogy mindkét platformon tegyenek közzé tartalmat.
A CNN beszámolója szerint a Kezdőlap mellett egy új lap is lesz, amely a Hírcsatorna nevet viseli, ez azonban semmilyen javasolt tartalmat nem fog feldobni. Helyette lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy megtekinthessék az ismerősöktől származó legfrissebb bejegyzéseket, illetve az általuk követett csoportokat és oldalakat.
(Borítókép: Justin Sullivan / Getty Images North America / Afp)