Több tíz millió forintos kárt okozott a brit nemzeti légitársaság személyzetének egy tagja. Az utaskísérő bakija miatt négyórás késéssel indult el egy Lagosba tartó járat.
Kínosra sikerült a British Airways újdonsült légiutas-kísérőjének első munkanapja, az újonc egy mozdulatával mintegy 50 ezer font (22,5 millió forint) kárt okozott a légitársaságnak.
A The Independent szerint a személyzet tagja a társaság Lagosba tartó járatán felszállás előtt véletlenül kinyitotta az egyik vészkijárati ajtót, aminek következtében kinyílt a repülőgép felfújható csúszdája. A történtek miatt a mentőszolgálat munkatársai nagy erőkkel vonultak a helyszínre, hogy elhárítsák a vélt problémát.
Az utaskísérő bakija miatt végül több mint négy órát késett a felszállás és a személyzet összes tagja azon dolgozott, hogy a gépet ismét repülőképes állapotba hozzák. Valamint több mérnököt is a helyszínre küldtek, akik először megpróbálták eltávolítani a csúszdát, majd arra jutottak, hogy a repülőgépnek csúszdacserére van szüksége.
A társaság végül úgy döntött, egy másik repülőgéppel folytatják a munkát. A csalódott utasoknak pedig étel- és italutalványokat osztottak a többórás várakozás és késés miatt.
Egy elszállt csúszda, egy eligazítás, egy elhárítás, két éjszaka Lagosban és egy nagyon fáradt legénység
– tweetelte a személyzet egyik tagja az incidenssel kapcsolatban.