Több ezer Garmin-felhasználó számolt be arról, hogy okosórájuk összeomlott, amikor GPS-hozzáférést igénylő alkalmazásokat használtak volna. Ezek után a készülékek egy végtelen újraindítási ciklusba kerültek, amely alatt csak egy kék háromszög jelent meg a kijelzőn, teljesen használhatatlanná téve az órákat. Bár a probléma ijesztő, a Garmin reagált a helyzetre, és megoldást is mutatott a felhasználók számára.
A probléma számos népszerű Garmin modellt érint, köztük a Descent, Forerunner, Epix, Fenix, Instinct, Tactix, Vivoactive és Venu sorozatba tartozó eszközöket.
A felhasználók már csütörtök kora reggeltől kezdve elárasztották a közösségi oldalakat és fórumokat panaszaikkal, mondván, hogy eszközeik használhatatlanná váltak.
A Garmin időközben frissítette hivatalos blogját, elismerve a hibát. A vállalat arra kérte az érintetteket, hogy próbálják meg újraindítani és szinkronizálni óráikat a Garmin Connect vagy Garmin Express alkalmazással.
Ha a hiba továbbra is fennáll, a Garmin a gyári visszaállítást ajánlja megoldásként. Fontos azonban tudni, hogy ez törli az órára telepített alkalmazásokat, óralapokat, valamint a Garmin Wallet és a Body Battery adatait is.
A vállalat egyelőre nem közölt részleteket a hiba pontos okáról, de szakértők szerint valószínűleg egy hibás firmware-frissítés érinti az órák GPS-alrendszerét.