Az 510 lóerős Alfa Romeo kőkemény, de közben könyörtelenül az ujja köré is csavar, de mi a helyzet a Lotus-szal és a villanyautókkal? Szerszámokból sem lesz hiány, a menetek megmentője után azonban érkezik egy szokatlan küllemű Ferrari. De vajon a 70 éve jogosítvány nélkül vezető bácsi hogyan csinálta? Totalcar Híradó.
A modern autógyártás egyik csodás villanása az Alfa Romeo Giulia, aminek 510 lóerős csúcsmodellje, a Quadrifoglio járt teszten a Totalcarnál. A brutális teljesítmény mégis csak egy kis szelete a teljes csomagnak: a szexi, vörös olasz minden rezdülése rabul ejt.
Ma már szinte kötelező a villanyosítás, így a Lotus is egy új, elektromos sportautót szellőztetett meg. Egyelőre egyszerűsített skicc mögé bújtatja újdonságát a gyártó, de már ebből is többféle következtetés vonható le.
Mit lehet tenni, ha megszakad a menet? Segítségül kell hívni a helicoilt! A neve igazából menetjavító betét, de úgy járt, mint a sarokcsiszoló, ami mindenkinek inkább flex: összefort a márkanév a termékkel. De hogyan működik a gyakorlatban? A cikkből kiderül:
Nehéz elképzelni, hogy létezik csúnya olasz sportautó, egy Ferrariról pedig szinte el se tudjuk képzelni, hogy ne lenne gyönyörű. Az egyedi Meera S azonban valami más: a szögletes, mindenféle könnyedséget nélkülöző autó megrendelésre készült.
Nottinghamben igazoltatták a rendőrök a 84 éves bácsit, aki épp a Mini One-jával közlekedett. Jogsi nem volt nála és kikotyogta, hogy ő bizony már bő 70 éve vezet jogosítvány nélkül, valahogy mégis sikerült a radar alatt maradnia.