Index Vakbarát Hírportál

Börtönt érhet a bugattis száguldás, hibáznak a Teslák, és mutatunk egy méregerős Corsát

2022. február 3., csütörtök 06:01

Búcsúzunk a Daimlertől, köszöntjük a Mercedes-Benz AG-t, miközben arról elmélkedünk, mikor váltanak villanyra a hadseregek. A Totalcar Híradóban szó lesz továbbá a hibrid és elektromos autók népszerűségéről, valamint egy milliárdos kálváriájáról is.

Megváltoztatta a nevét a Daimler AG, a vállalatot mostantól Mercedes-Benz AG-nak hívják. Ez egyben némi átszervezést is jelent, a teherautós üzletág immár külön cégként, Daimler Truck néven működik.

Egymás után jönnek az újabbnál újabb villanyautók, közben pedig ott vannak a haderők gépei: veszélyesek, nagyok és rengeteget szennyeznek. Cikkünkben arra kerestük a választ, mikor jöhetnek az elektromos tankok.

A tavalyi újautó-eladások statisztikáját elemezve hamar szembetűnik, milyen magas a hibridek részaránya, miközben a benzinesek nagyot zuhantak. Mindez azonban igen trükkös, elmondjuk, miért:

A MűhelyPRN legfrissebb adásának vendége brit születésű, Vauxhall Corsa VXR-ként látta meg a napvilágot, ma viszont már inkább Opel Corsa OPC Nürburgring Editionként szólíthatjuk. A neve hosszabb lett, de vajon az állapota javult vagy romlott?

Akár börtön is járhat Radim Passer milliárdos produkciójáért, ügye legalábbis már az ügyészség előtt van. Emlékezhetünk, ő az, aki 400 km/óra fölött száguldott Bugatti Chironjával a német autópályán. A végsebességteszt nem nyerte el mindenki tetszését, a Bugatti is elhatárolódik.

Autósiskolai oktatónak adta ki magát egy 48 éves nő, még a pótpedálsor is ott volt a Škodájában. Egy jóhiszemű tanulólányt végül 240 ezer forinttal károsított meg: 11 gyakorlati órát adott neki, mielőtt lekapcsolták a rendőrök.

(Borítókép: Papp Tibor / Totalcar)

Rovatok