Búcsúzunk a Daimlertől, köszöntjük a Mercedes-Benz AG-t, miközben arról elmélkedünk, mikor váltanak villanyra a hadseregek. A Totalcar Híradóban szó lesz továbbá a hibrid és elektromos autók népszerűségéről, valamint egy milliárdos kálváriájáról is.
Megváltoztatta a nevét a Daimler AG, a vállalatot mostantól Mercedes-Benz AG-nak hívják. Ez egyben némi átszervezést is jelent, a teherautós üzletág immár külön cégként, Daimler Truck néven működik.
Egymás után jönnek az újabbnál újabb villanyautók, közben pedig ott vannak a haderők gépei: veszélyesek, nagyok és rengeteget szennyeznek. Cikkünkben arra kerestük a választ, mikor jöhetnek az elektromos tankok.
A tavalyi újautó-eladások statisztikáját elemezve hamar szembetűnik, milyen magas a hibridek részaránya, miközben a benzinesek nagyot zuhantak. Mindez azonban igen trükkös, elmondjuk, miért:
A MűhelyPRN legfrissebb adásának vendége brit születésű, Vauxhall Corsa VXR-ként látta meg a napvilágot, ma viszont már inkább Opel Corsa OPC Nürburgring Editionként szólíthatjuk. A neve hosszabb lett, de vajon az állapota javult vagy romlott?
Akár börtön is járhat Radim Passer milliárdos produkciójáért, ügye legalábbis már az ügyészség előtt van. Emlékezhetünk, ő az, aki 400 km/óra fölött száguldott Bugatti Chironjával a német autópályán. A végsebességteszt nem nyerte el mindenki tetszését, a Bugatti is elhatárolódik.
Autósiskolai oktatónak adta ki magát egy 48 éves nő, még a pótpedálsor is ott volt a Škodájában. Egy jóhiszemű tanulólányt végül 240 ezer forinttal károsított meg: 11 gyakorlati órát adott neki, mielőtt lekapcsolták a rendőrök.
(Borítókép: Papp Tibor / Totalcar)