Bejártuk a murvát és megnéztük, hogy milyen autó jár annak, akinek maximum egymilliója van rá. Jártunk egy magyarországi gumigyárban is, miközben egy valaki egy 707 lóerős autót szeretne eladni kaszni nélkül. Az Akrapovic titán kipufogórendszert készített a Yaris GR alá, egy cég pedig kicsinyített Ferrarit gyárt, egy valódi autó áráért.
Nehéz manapság használt autót vásárolni: a fiatalabb autóknál az árak az egekben vannak, az öregebbek közül pedig rengeteg a rom. De mi a helyzet akkor, ha egy egyszerű, korosabb autót vennénk, relatíve kisebb összegből? Megnéztük, milyen autót adnak egymillió forint alatt.
Nemzetközi sajtóeseményen jártunk, amit kivételesen Magyarországon tartottak: gyárlátogatáson vettünk részt az Apollónál Gyöngyöshalászon. Megnéztük, hogyan készülnek az abroncsok, és még a Vredestein új, négyévszakos modelljét is bemutatták nekünk.
A Dodge Challenger Hellcat egy 707 lóerős szörnyeteg, amit ráadásul a teljesítményéhez képest nem is adnak drágán. A típus nem épp az ultrakönnyű sportautók táborát erősíti, de most eladásra kínáltak egy olyat, amit egy kicsit lekönnyítettek: konkrétan nincs rajta kaszni.
Nincsenek egyszerű helyzetben az autógyártók, ha a friss típusok orgánumáról van szó: sok tényezőnek és normának kell megfelelni, aminek sokszor a vérpezsdítő hanghatás látja kárát. A Yaris GR gyári rendszere helyett most az Akrapovic készített egy szebben szóló változatot. Méghozzá titánból.
Létezik új Ferrari 4,5 millió forintért. Kicsit szomorúbb a helyzet, ha megtudjuk, hogy egy új kisautó áráért egy modellt adnak, amit az Amalgam készít. Ugyanakkor az ár sem véletlen: az 1:12-es méretarányú modell annyira csodás kidolgozású, hogy fotón szinte lehetetlen megkülönböztetni egy igazi Ferraritól.