Aknamező vagy titkos tipp az öreg Peugeot 307? Sok idő után változott a muzeális minősítés, a Teslát pedig jól lehúzta a TÜV Németországban. Közben a Mercedes bemutatta az EQE feleslegesen erős AMG változatait, az Euro 7 norma pedig késik. Totalcar Híradó.
Sokan félnek a francia autóktól, főleg, ha már benne vannak a korban. Attila egy öregedő Peugeot 307 kombit hozott átvizsgálásra, amely ráadásul automata váltós. Vajon mennyire megalapozottak az előítéletek? A MűhelyPRN legfrissebb részéből kiderül.
Hogyan kaphatunk OT-rendszámot 2022-ben? Megváltozott a muzeális minősítés menete, 2003 óta érdemben először. Ahogy ez ilyenkor lenni szokott, az átállás nem zökkenőmentes, de pontosan mi is változott?
A németországi TÜV műszaki vizsgákon pocsékul szerepeltek a Tesla Model S-ek. Konkrétan csak a Dacia Dustert és Logant sikerült maga mögé utasítania a drága amerikai típusnak.
A Mercedes bemutatta az elektromos EQE AMG változatait. Rögtön két teljesítményszint is elérhetővé vált, az egyik elképesztően feleslegesen erős, a másik csak simán feleslegesen erős. Még a gyengébbik is 4,2 másodperc alatt ugrik nulláról százra.
Tovább késik az Euro 7 kibocsátási norma bevezetése, ami eleve régóta húzódik. Ez nem meglepő, hiszen komoly harcok dúlnak a háttérben. A végeredményt nem ismerjük, de az biztos, hogy a belső égésű motorral szerelt, ezáltal elektromos társaiknál jóval elérhetőbb árú autók létezése a tét.