Vezettük az első magyar villanyautót, a Mercedes-Benz EQB-t. A Totalcar Híradóból kiderül, milyen volt, ahogy az is, hogyan tűnhettek el a katalizátorok a honvédség járműveiről. Mutatunk egy elpusztíthatatlan Hondát és egy nagy visszatérőt.
Ahol a Mercedes piaci rést lát, legyen az bármilyen apró, azonnal betömköd valamilyen szabadidő-autót. Most például itt egy kedvesen bakancs formájú, kompakt dizájnerdömper, amely nem mellesleg magyar. Vezettük az EQB-t:
A Honda egyes típusaival összefonódott az elpusztíthatatlanság fogalma. A Fotelnepper e heti adásában azt lehet megtippelni, hogy a busz-Civic mennyire bírja a strapát:
És ha már Honda: a japánok egyik slágermodellje a CR-V, amelyből 2018-ban érkezett meg Európába az aktuális modell. Ideje tehát a generációváltásnak, és fel is bukkant a forma jogi védelméhez szükséges vázlat. Úgy fest, hamarosan itt az utód:
Katalizátorokat loptak a honvédség autóiból. Volkswagenek, Škodák és Opelek voltak érintettek, több mint 120 jármű megrongálásával csaknem kilencmilliós kárt okoztak a tettesek:
Nagy visszatérőt üdvözölhetünk a Volkswagen kínálatában. Az e-Up amúgy sem azért tűnt el a palettáról, mert nem kellett senkinek, épp ellenkezőleg: nem győztek annyit gyártani, amennyit rendeltek belőle. Most viszont jön a folytatás.
(Borítókép: Csepreghy Dániel / Totalcar)