Milyen jól néz ki egy tűzpiros Ferrari vagy egy kanárisárga Porsche, esetleg egy RS-kék Audi, ugye? Akkor miért nem vagyunk hajlandók színes autókat venni? Erről, valamint egy pusztulat Hondáról, egy családi BMW-ről és lopóautóról is szó lesz a Totalcar Híradóban.
A BMW úgy nyolc-tíz évet késett azzal, hogy belépjen az egyterűbuliba, mostanra pedig rendesen haldoklik a műfaj. Mit csinálhat ilyenkor az, aki mégis gyártana buszlimuzint? Trükközik:
A MűhelyPRN friss adásában egy Honda, amelyről azt hihetnénk, hogy elpusztíthatatlan, de akkor súlyosat tévednénk. Ez a Civic ugyanis nem az évtized vétele volt:
Bár itthon a kerékbilincselés sokkal jellemzőbb, mint a tilosban álló kocsik elszállítása, a világ számos országában azonban nagyon is élő gyakorlat, hogy ami nem jó helyen van, azt eltakarítják. Ehhez már igazán gyors lopóautó is létezik:
Mintha félnénk a színes autóktól. Úgy tűnik, hiába mutat jól tűzpirosban egy Ferrari, hiába vagány a Mazdák vöröse, és hiába van irtó jó kisugárzása egy citromsárga vagy strandkorlátkék kiskocsinak, az emberek inkább a színtelenséget választják:
Szerencsés esetben csak filmekben látunk túszdrámát, Hollandiában azonban valósággá vált. Aztán abszurd fordulatot vett az ügy, a túsz elfutott, a nyomába eredő bűnözőt egy rendőrségi BMW X5-tel gázolták el:
(Borítókép: Zomborácz Iván / Totalcar)