Évtizedek alatt sikerült lejjebb szorítani a közúti baleseteket, aztán valahol az okostelefonok bevezetésének magasságában a javuló tendencia megtorpant. A vezetésfigyelő szoftverek közvetlenül ugyan nem akadályozzák meg a baleseteket, de közvetve mégis segíthetnek az utak biztonságosabbá tételében.
A csiphiányról hallottunk sokat, fennakadásokat és többéves várólistákat eredményez, de a Ford egyik telepén most közvetlen közelről is láthatjuk, hogyan torlódnak fel a legyártott, mégis félkész autók.
Nagy várakozás előzi meg a hetes BMW új generációját, egyrészt, mert a német limuzinok mindig technológiai zászlóshajók, másrészt pedig igencsak megosztónak ígérkezik az autó formája. Akárhogy is, a luxus alapvető eleme, hogy az autó csendes legyen, amin rengeteget dolgoznak a mérnökök.
A Lego autós szettjei az építőkockák miatt sokszor mutatnak sután, de néha előfordul, hogy a sarkos formák pont passzolnak az eredeti formatervhez. A Lamborghini Countachnál jobb alany nincs is erre.
Sokszor hangoztatott érv az elektromos autó ellen, hogy a súlyos akkumulátoraikat az elhasználódás miatt pár évtized után ki lehet dobni, ami ekkora súly és darabszám mellett fenntarthatatlan. Azonban nincs minden veszve, ha sikerül beindítani a körkörös gazdaságot, rengeteget spórolhatunk az akkukon.
A Model X még a Teslák között is megosztó típus, a szárnyszerűen nyíló ajtajai, sportautós gyorsulása teljesen felesleges, de ha egyszer volt alkalmunk lemérni egy taxiként futtatott példányt, nem utasíthattuk vissza.