Európai szemmel nehéz értelmezni a pickupok kategóriáját, de azért kipróbáltuk az Egyesült Államok legnépszerűbbjét. Oroszországban leálltak a Renault gyárai, a szerkesztőségi flottába pedig egy érdekes színű Volvo került. Szó lesz még az arany rekorderről és a dubaji oktatásról. Totalcar Híradó.
Amerikában mindenhol hihetetlenül népszerű műfaj a pickup, Európában ehhez képest szinte alig vannak. Az Egyesült Államok legnépszerűbb modellje a Ford F-150, amit mi le is teszteltünk és talán meg is értettük.
Leállnak a Renault oroszországi üzemei. Az nem derült ki, hogy a bevezetett szankciók milyen szerepet játszanak a leállásban, az viszont biztos, hogy február 28-tól több gyár is érintett.
A Totalcar szerkesztőségi flottájából kikerült egy Audi, a helyét pedig egy Volvo vette át. Ma már szinte elképzelhetetlen, hogy egy középkategóriás kombiba 2,4 literes, soros öthengeres szívómotor kerüljön, ebben még pont egy ilyen morog.
Szerénytelen, aranyszínű sebességrekorder volt a Golden Arrow. Már 93 éves, de sármjából mit sem veszített, miközben ma sem számítana lassúnak. Érdekes sztori a múlt rekordereiről és egy meghatározó autóról.
Mindenki a maga szintjén nyomorog, szokták mondani. Azt biztosan kijelenthetjük, hogy Dubajban egészen más szinteken folyik ez, mint a környékünkön. Ott még az autós iskolákban se Dacia Logenekkel és Astrákkal folyik az oktatás, hanem ha igény és pénz is van rá, akár G osztályos Mercikkel.