Noha az utóbbi néhány év egyértelműen az elektromos hajtások felé való elmozdulásról szólt, nagy kérdés, hogy melyik út lehet a helyes igazából. A plug-in hibridek például tényleg kímélik a környezetet. Erre is keressük a választ a mai Totalcar Híradóban, de szó lesz a legolcsóbb tankokról és a drága üzemanyag kiváltotta leleményességről is.
A klímaváltozás szinte kényszerít minket arra, hogy a belső égésű motorok mellé, vagy helyett egy élhető alternatívát fejlesszünk. Valamerre menni kell, de mennyire jó irány a konnektoros hibrid? Vagy csak egy kiváló eszköz az adócsaláshoz?
A Toyota Avensis első generációjának megbízhatóságáról legendák szólnak, de összességében az utódnak is igen jó a híre. Vajon mi a helyzet a harmadik Avensisszel? Az is bátran vehető, vagy problémás típus? Nézd meg a Fotelnepper friss adását, és tippelj:
Akár már egy sportkocsi árából is lehet kapni tankot, sőt egy jobb sportautó helyett mindjárt többet is vehetnénk. De az olcsóságnak mindig ára van:
A Kamazt is utolérték a háború hatásai. Nagyon úgy fest, hogy hamarosan le kell állniuk a modernebb, újabb járműveik gyártásával, és csak a kőkori technikához tudnak visszanyúlni:
Jókora pusztítást végzett egy Audi az 51-es főúton. Az autó egy nemrég felújított vendéglátóegységbe rohant bele, úgy tudni, azért, mert egy kanyarodó jármű nekiütközött az A6-osnak:
Egész Európában, sőt a világ számos más pontján is meredeken ível felfelé az üzemanyagok ára. Ez persze beindítja az emberek agytekervényeit is, egy német vállalkozó például a szomszédos Lengyelországba ruccant át a jóval olcsóbb gázolajért. Úgy 1600 literrel tartott hazafelé, amikor lekapcsolták:
(Borítókép: Papp Tibor/Totalcar)