Lila Fiestát teszteltünk, ami kétmillióba kerül, az eBay-re pedig felkerült egy öreg Pontiac versenyautó, ami tízmillióért is olcsónak tűnik. Volt, aki a magasra kúszó üzemanyagárakat étolajjal akarta áthidalni, de szó lesz a 90-es évek óratekeréseiről és egy széthulló automataváltóról is. Totalcar Híradó.
A Ford Fiesta is lehet kicsit luxusautó, csak a jó extrákat kell hozzá megrendelni. Egy 2008-as, a maga ligájában eléggé teletömött példányt teszteltünk. De megér egy 14 éves, érdekes színű kisautó kétmilliót?
Az eBay-re került fel egy 1995-ös Pontiac, amit gyorsulási versenyre építettek még az ezredforduló előtt. Nem nagyon maradt gyári alkatrésze és irgalmatlan pénzbe került a maga idejében is. Remek formában van, keveset versenyzett, most pedig eladó.
Vannak szemfüles emberek, akik nem hajlandóak megbékélni az aktuális üzemanyagárakkal, ezért minden trükköt bevetnek. Itt épp egy olyan embert lehet megtekinteni, aki gázolaj helyett étolajat tankol az autójába.
A 90-es években sok dolog másként ment, például az autók kilométer-számlálójának a tekergetése is. De mi köze az egészhez a márkaszervizeknek és főként a karóráknak? Cikkünkben ezekre is megadjuk a választ.
Sokan félnek a Volkswagen-csoport DSG automataváltóitól, valószínűleg nem alaptalanul. De mi a helyzet akkor, ha magánszemélytől vettük az autót és abban kevéssel a vásárlás után elromlik a drága váltó? Autójogászunk válaszol.