Maradtál már le tuti vételről, amikor használt autóra vadásztál? A Totalcar Híradóban adunk pár tippet, hogyan kerüld el ezt a helyzetet. Kiderül, miért állítja le a Bosch az orosz alkatrészszállítmányokat, üdvözöljük itthon a Mercedes-Benz EQE-t, és felidézzük a Puli történetét.
A használtautó-vásárlás több okból is nehéz ügy. Egyrészt nehéz megtalálni a megfelelőt, másrészt, ha sikerül is, még mindig lecsúszhatunk róla. Cikkünkben rámutatunk pár hibára, és tippeket adunk azok elkerülésére:
Nem szállít több alkatrészt Oroszországba a Bosch. A cégnek nagy üzleti érdekeltsége van az országban, azonban úgy értesültek, ezeket az alkatrészeket harcjárművekhez is felhasználják:
Félmilliót futott tucatautó? Azzal biztosan csak a baj lehet – vágják rá sokan, mások meg nem zavartatják magukat, simán megveszik. Hamarosan kiderül, kinek van igaza, de előbb nézd meg a Fotelnepper friss adását, és tippelj, mi baja lehet a G Astrának:
Hazánkban is elérhető a Mercedes olcsóbb elektromos szedánja. És itt az olcsóbbat tegyük is gyorsan és többszörösen idézőjelbe, hiszen az alapár is közelíti a 29 millió forintot:
Puli – tipikusan magyaros dolog ez, még akkor is, ha nem a kutyára gondolunk. Az egyetlen hazai autómárka történetét dolgoztuk fel ebben az írásban:
Ez a Dacia Duster pedig valamiért furcsa. Ránézésre sem stimmel valami, de állítólag ebben a karosszériában tesztelik álcázva a következő Alpine technikáját. Naná, hogy az is egy SUV lesz:
(Borítókép: Papajcsik Péter / Index)