Változatos a hazai Opel Astra G-k állománya, a kínálat hatalmas, de vajon van-e értelme megvenni egy félmilliót futott példányt? Erre keressük a választ a Totalcar Híradóban, és azt is elmondjuk, milyen autóban bíznánk, ha a világvége után kellene túlélni valamivel.
Te megbíznál egy közel 500 ezer kilométert futott autóban? És ha az egy rossz hírű, Ecotec-motoros Opel Astra? Balázs nyugodtan használja az autót, és el is hozta megmutatni a MűhelyPRN forgatására:
A G Astrától legalább két világ választja el a Nissan Ariyát, a japán gyártó villanyoffenzívájának csúcsát. Vezettük, sőt mellette még a Juke Hybridet és a Qashqai e-Powert is. Ha érdekel, milyenek voltak, ezt a cikket neked írtuk:
Rendszeresen ígérgetik nekünk a világvégét, és nem mintha hiányozna, de azért ilyenkor hajlamosak vagyunk elgondolkodni az apokaliptikus jövőn. Konkrétabban például azon, milyen autóval próbálnánk meg lavírozni abban a fenekestül felfordított, fiktív, fura világban:
Ez viszont már nem fikció: megújul a BAHART flottája, még idén négy új hajó kerül a Balatonra. A beruházás közel hatmilliárd forint értékű, és ha minden igaz, csak az első lépés egy hosszú úton:
A végére egy újabb bizonyíték arra, hogy a hazai utak sajnos kifogyhatatlanok problémás elemekből. Csakhogy ezek az emberek nem mindig autóban ülnek. Ebben az esetben ez valamelyest szerencse is, tekintve, hogy igen ittas volt az a férfi, aki betondarabbal zúzta be a rendőrautó szélvédőjét:
(Borítókép: Jakusovszky Kristóf / Totalcar)