Index Vakbarát Hírportál

Puruttya a Dacia Spring, de legalább elektromos

2022. március 25., péntek 06:53 | aznap frissítve

Kipróbáltuk a legolcsóbb itthoni villanyautót, a Dacia Springet, közben pedig megnéztük, hogy mik a sűrített fölgáz előnyei. Még be se mutatták az új Cuprát, de már kiderült, hogy Győrben fogják gyártani, a Mercedes pedig megmutatta az eddigi legkeményebb AMG GT-t, a Honda pedig a biológiát hívja segítségül a karbonsemlegesség eléréséhez. Totalcar Híradó.

Az itthon kapható villanyautók közül jelenleg a Dacia Spring a legolcsóbb. De vajon mennyire kell elnézőnek lennünk vele és különben is mit tud azon felül, hogy önerőből halad és nem esik bele az eső? Leteszteltük!

Akad a villanyhajtásnak is alternatívája, ha a környezetbarát hajtások közül választanánk, például a sűrített földgáz. Sok esetben ez egy valóban rendkívül környezetbarát megoldás. Ha érdekel a téma, az ADAC tesztjéből érdekes dolgok derülnek ki.

Ha a Cupra új modelljét szeretnénk megnézni, egyelőre csak egy sötét lepellel letakarva tehetjük ezt meg. Az viszont már most kiderült, hogy a típust Magyarországon, a győri Audi-üzemben fogják gyártani.

A Mercedes AMG GT eleve nem egy puhány darab, és most erre rátettek még egy lapáttal: bemutatták az eddigi legkeményebb változatot. Az AMG GT Track Series-ből összesen ötven darab készül majd.

A Honda a belső égésű motorral szerelt autók megszüntetésén túl más megoldáson is dolgozik, hogy elérjék a karbonsemlegességet: a biológiát hívják majd segítségül ehhez. De mégis hogyan?

Rovatok