Az idén hetvenöt éves Ferrari történelme számos ponton összefonódik az órákkal. A Totalcar Híradóból kiderül, pontosan hogyan, emellett mutatunk egy rossz autót, amely igazán jó, és megnézzük, mit jelent Kaliforniában a drága benzin.
Kevés ikonikusabb autómárkát lehetne említeni a Ferrarinál. Az olasz sportkocsigyár idén ünnepli hetvenötödik évfordulóját, a Totalcar pedig cikksorozattal készült erre az alkalomra. A legfrissebb részben a Ferrari és az óraipar kapcsolatáról olvashattok:
Vajon milyen lehet egy korai Land Rover? Jó? Dehogy! Igazi élmény? Naná! A Rozsdakupac új filmjében egy ilyen öreg terepjáró a főszereplő:
Dél-Olaszországban készülhetnek a jövőben a Fiat–Chrysler mellett a PSA-t és az Opelt is tömörítő Stellantis autóipari óriás elektromos csúcsmodelljei. Jelen állás szerint egészen pontosan DS-ekről és Opelekről, Vauxhallokról van szó:
Az, hogy drága benzin, mindenkinek mást jelent. Van, aki már a 400 forintra is szívta a fogát, másoknak az Európa több országában egyáltalán nem fikciónak számító 800 körüli értékektől borsódzik a háta. Kaliforniában utóbbihoz képest még nem is olyan vészes a helyzet, de az állam már segítő kezet nyújtana:
Egy BMW csapódott szalagkorlátnak Vecsés térségében. Az autó rommá tört, bár az utascella egészen egyben maradt. A kocsiban utazó öt ember egyike sem volt viszont bekötve, mindannyian kirepültek. Kettejüket kórházba szállították, míg hárman saját lábukon távozhattak, ők igazán szerencsésnek mondhatják magukat:
(Borítókép: Rozsdakupac)