Igazi legek a Totalcar Híradóban: a legkellemesebb Dacia, a legelső Lotus SUV és a harmincéves luxus-Bálna. De kiderül az is, mennyibe kerül a Toyota elektromos hobbiterepjárója, és hogyan lehet spórolni a digitális rezsinken.
Végre egy Dacia, amelyről az első együtt töltött percek alapján azt tippelnénk, drágább, mint amennyibe valójában kerül. A Jogger tisztességes minőséget ad, úgy marad olcsó, hogy közben nem érezni minden porcikáján a spórolást:
Persze nem olyan értelemben, mint harminc évvel ezelőtt a W140-es Mercedes-Benz S osztályon. Na, annak tényleg semmi köze nem volt a spóroláshoz, és nem túl meglepő hír, de most, három évtizeddel később sincs. Akinek a Bálna kell, annak legyen pénze planktonra:
Olyan autót mutatott a Lotus, amilyen még soha nem viselte a márka emblémáját: egy elektromos hobbiterepjárót. Ezzel az első modelljük, amely már családbarát, miközben a teljesítménye persze nem lesz visszafogott:
A BMW soha nem készített a 4-es Gran Coupéból M-es változatot. Megtette viszont helyettük a háztáji tuningcég, az Alpina. A sportkocsi ráadásul a sima M4-et túl is szárnyalja:
Nyilvánosságra hozta első elektromos autója, a bZ4X magyarországi árait a Toyota. Aki esetleg reménykedett volna, most szomorkodni fog: az olcsó villanyautók kora ezzel a kocsival sem köszöntött be:
Végül pedig egy kis technológia sem árthat. Különösen, ha spórolni tudunk vele. A TeChno rovat friss cikkében a digitális rezsit csökkentjük, rávilágítunk ugyanis, hogyan húznak le minket észrevétlenül különböző mikrotranzakciókkal:
(Borítókép: Bolla György)