Normális körülmények között a közelébe se engednek földi halandókat az orosz oligarchák luxusjachtjainak. Most azonban nem szokványosak a körülmények, mi is megmutatjuk, hogy néz ki a titkos fedélzet. Hozunk egy kismotoros Porschét, itt lesz a legszebb Passat, és megint jutott pár hajmeresztő előzés a Totalcar Híradóba.
A legújabb Porsche hobbiterepjárót egy mindössze kétliteres, négyhengeres motor hajtja. Nem ehhez vagyunk szokva, mondhatnánk, de erőnek azért így sincs híján a Macan T. Mi pedig meg is hajtottuk rendesen, hogy kiderüljön, mit tud:
Van, akinek nem azért kell nagy autó, mert sok helyre van szüksége, vagy szeret terpeszkedni utazás közben. Akad, aki egyszerűen csak szereti az ilyesmit, és azt sem veti meg, ha a kocsi közben szép. Nekik találták ki a Volkswagen Passat CC-t, a Fotelnepperben pedig arra lehet tippelni, mennyire időzített bomba használtan a modell:
Ismered a legnagyobb magyar kötődésű luxusjachtot? Na, azt szorozd meg hússzal, és megkapod Alekszej Mordasov orosz oligarcha monstrumát. A fedélzetnek normális körülmények között a közelébe se mehet egyszerű ember, most viszont más a helyzet:
Fura miniautó képében született újjá a Citroën Ami, és ha már úgyis egy nagy cégcsoportról van szó, akkor mindjárt Opel emblémával is piacra dobják a törpét. Ennyi sem elég a jelek szerint, a Fiatnál egy másik ikonikus nevet, a Topolinót porolják le a kedvéért:
Szokás arra panaszkodni, hogy egyes prémiummárkák erősen felülreprezentáltak a gátlástalanul törtető közlekedők statisztikájában. Ez azonban nem feltétlenül igaz, nem szabad táplálni a sztereotípiákat. Simán lehet tuskó egy suzukis vagy daciás is:
Megnyílik egy új pályázati lehetőség csütörtökön: támogatást lehet igényelni elektromos rásegítésű kerékpárra. Ehhez ezúttal nem is kell komplex feltételrendszert böngészni, lényegében mindenkinek van esélye, aki rendelkezik magyar lakcímmel és adóazonosító jellel:
(Borítókép: Csepreghy Dániel/Totalcar; címlapkép: U-Boat Worx )