Mi történik, ha egy biztonságosnak hitt autó ütközik egy modern bengával? Kiderül a Totalcar Híradóból, ahogyan az is, miért nagyon bátor a Mazda, mi lesz a villanyrollerekkel, és hány legyártott autónál jár most a Dacia.
Eddig csak közelítette, idén el is érte a hazai autópark átlagéletkora a 15 évet. Nem is lenne ezzel baj, a tizenöt éves autók jók, biztonságosak, és már szinte minden extra megvan bennük, amire szükség lehet. Csak a mai, túlhizlalt behemótokkal ne ütközzünk össze:
Végre Magyarországon is elkezdődött a villanyrollerek szabályzásának folyamata. Mivel sok van belőlük, és hangtalanul, egész gyorsan suhannak, egyáltalán nem rossz ötlet keretet adni a használatnak:
Ha van bátor autógyártó még 2022-ben, akkor az a Mazda. Amikor mindenki más egy irányba tart, akkor ők bemutatnak egy hobbiterepjárót, amiből hathengeres lesz, elektromos nem, ráadásul alapból hátul hajt. Őrület:
Jól ismerjük pár a Pofátlan(tan)ítás és a Civil Pofátlan(tan)ítás videósorozatokat. Sajnos a kamerával rögzített esetek soha nem fogynak el, most a tizenegyedik gyűjtést tették közzé. Rövid, de velős:
Elkészült a tízmilliomodik Dacia. Bár a gyártás kezdetén lassan pörgött fel a termelés, de ma már nagyon jól megy a román márkának. Főleg, ha megnézzük az egykori keleti blokk többi gyártóját: rajtuk kívül csak a Skodát lehet kiemelni:
Gondolkodtatok már azon, mi lesz a benzinkutakkal, ha eljön a nagy villanyautós átállás? A BP töltőállomásait a Volkswagennel kötött megállapodás értelmében villanytöltőkkel szerelik fel, és ezzel nem is várják meg a nagy fordulatot, már most elkezdik:
A nagy jövőbe révedés után egy kis hagyománytisztelet. Bemutatta a kézi váltós GR Suprát a Toyota. Igaz, intelligens lesz ez a váltó is, de van olyan módja, amikor nem szól bele senki, azt csinálunk vele, amit csak akarunk:
(Borítókép: Bolla György/Totalcar)