Kifejtjük, hogy miért kösd be magad hátul is, illetve megnézzük, hogy milyen problémákat hoznak magukkal a budapesti lezárások. Lesz még szó önvezetésről, a McLaren és az Audi kapcsolatáról, sőt, még egy öreg Ford is előkerül. Totalcar Híradó.
Sokan gondolják a mai napig, hogy a hátsó ülésen, bár kötelező, de nem is olyan fontos a biztonsági öv. Óriási tévedés! Ki is fejtjük, hogy miért olyan veszélyes ez a gondolat. Ráadásul nem is csak arra nézve, aki hátul ül.
A lezárt rakpart sok kérdést felvet, amik közül némelyik messzire vezet. Vélemény autózásról, bringázásról, sétáról és stresszről a belvárosban.
A hármas szintű önvezetés már a kapuban toporog, de ahogy az lenni szokott, még sok idő, mire széles körben is elterjedtté válhat majd. Például a Mercedesek esetében első körben csak a legdrágább modellek kapják meg ezt az opciót.
A Ford Sierra a nyolcvanas évek meghatározó autója, ami áramvonalas formájával ma se kopott jelenség. Hátsókerékhajtásával, szívómotorjával és orrmotorjával egy szép kor mementója. De mit tud az Erőmérőben?
Egy ideje felröppent a hír, hogy az Audi felvásárolná a McLaren F1-es részlegét. A tárgyalások eddig nem jártak a várt eredménnyel, így előfordulhat, hogy mégse ütik nyélbe az üzletet.