Index Vakbarát Hírportál

Drágult a taxizás, de tényleg erre volt szükség?

2022. május 10., kedd 05:57

A friss Totalcar Híradóban utánajártunk annak, miért volt szükség az áremelésre a taxiknál – a kérdés elég összetett. Mutatunk egy olyan BMW-t, amely pofán röhögi a túlszabályozott világot, de lesz itt még szó autószállításról is.

Hétfőtől drágult a taxizás Budapesten, ami ha nem is kellemes, de úgy fest, szükséges lépés volt. Utánajártunk az okoknak, és arra a kérdésre is kerestük a választ, hogy ez vajon megoldja-e a fennálló problémákat:

Aligha vágná földhöz az új taxitarifa azokat, akik megengedhetnek maguknak egy BMW X4 M-et, de talán pont ők nem is nagyon fognak fuvart rendelni. Íme az autó, amelynek a puszta létezése egy nagy, magasba tartott középső ujj a túlszabályozott világ felé:

Időről időre itthon is kaphatnak valamilyen támogatást azok, akik elektromos autóra váltanának. Más országokban is működik hasonló rendszer, még ha másképp is. A norvégok például meglehet, túl is tolták az egészet:

Legyen az elektromos vagy hagyományos, belső égésű motorral hajtott új autó, a szállítást valahogy meg kell oldani. Cikkünkben azt mutatjuk be, milyen nehézségek és buktatók merülnek fel, és végül hogyan jut a megrendelőhöz a jármű:

Neue Klasse nevű villanyautó-platformjára az évtized közepén épít először autót a BMW. Számunkra azért is lehet fontos mindez, mert ilyen modellek készülhetnek a debreceni gyárban:

(Borítókép: Guld Péter / Totalcar; címlapkép: Balló Marci / Totalcar )

Rovatok