Sokan inkább benyelik a pár százezres bukót, és eladják az autójukat egy kereskedőnek, csak ne kelljen a vevőjelöltekkel foglalkozni. A Totalcar Híradóban ezt a jelenséget vizsgáljuk, továbbá összehasonlítjuk a Peugeot 2008-at önmagával, de lesz még itt dupla csuklós Ikarus is.
Használt autót kereskedőnek eladni csak olcsóbban lehet, mint magánszemélynek, ezt mindenki tudja. Sokan mégis ezt az utat választják. Az ok egyszerű: sajnos ma már az eladó is retteghet, hogy csalókkal kerül szembe:
Milyen már az, hogy önmagával kell összehasonlítani egy autót? Most például a Peugeot 2008-as elektromos és benzines variánsai állnak egymással szemben. De vajon melyik a jobb, és melyik kéne?
Igen különleges, de bizony nagyon nem is olcsó a Bugatti Centodieci szupersportkocsi. Ha a 8 millió eurós ár okát keressük, érdemes figyelembe venni például, hogy csak a beltere 16 hétig készül:
15 éves a hazai autópark átlagéletkora, ami olvasónk szerint azért problémás, mert kábé ennyi ezeknek a kocsiknak a tervezési élettartama. Nem kell tehát csodálkozni, ha a lehető legváltozatosabb problémák jönnek elő:
Dupla csuklós Ikarust építettek a BKV szakemberei. Nem példa nélküli a dolog, 1988-ban az Ikarus-gyárból is gördült ki ilyen, azonban az messzire került hazánktól, visszaszerezni nem lehetett:
(Borítókép: Máth Dávid/Totalcar)