Egy sor biztonsági kiegészítő válik kötelezővé júliustól, ezek nélkül nem is lehet új autót eladni. A Totalcar Híradóban megnézzük, melyek ezek, és tartunk egy használtautó-vásárlási gyorstalpalót is. Kiderül továbbá, miért vált meg a Renault a Ladától, és miként születhet újjá a Moszkvics márka.
Tudod, mit csinál egy autóban az intelligens sebességszabályozó rendszer vagy az eseményadat-rögzítő? Ha nem, hát majd megtudod, júliustól ugyanis ezek nélkül nem lehet új autót eladni. Összesen kilenc biztonsági kiegészítő válik kötelezővé:
Persze ahogy az új autók gyártása áll, továbbra sem lesz könnyű bármit is megvenni. Helyette sokan a használtak felé fordulnak, ezért készítettünk egy gyorstalpalót, amit érdemes átnézni, mert az ötlettől a fenntartásig végigvezet a folyamaton:
Teljesen elhagyja Oroszországot a Renault, és ha már így döntöttek, a Ladát is eladják. Az AvtoVAZ új tulajdonosa a NAMI lesz, a Renault-gyárat pedig Moszkva városa veszi át:
Ha pedig már lesz egy klassz gyáruk, meg is próbálják hasznosítani. Legalábbis Moszkva polgármestere máris arról beszélt, hogy feltámasztanák a Moszkvics márkát:
Újabb szakaszába érkezett a Porsche elektromos sportkocsijának fejlesztése, méghozzá elég jelentős mérföldkőhöz. Mutattak ugyanis egy működő, önálló mozgásra képes prototípust:
(Borítókép: Totalcar)