A Peugeot 308 odacsaphat a többi kompaktnak, miközben a villanyautók egyre erősebbek lesznek. Szó lesz még egy váratlan kerékszámú régi Volkswagenről, az ultrahangos tisztítás rejtelmeiről és egy új Maserati sportautóról. Totalcar Híradó.
A Peugeot a 308-assal a Volkswagen babérjaira tör: egyértelműen a Golf ellenfelének szánják, és nem is járnak tévúton. Az ötajtós változatot próbáltuk turbós benzinessel és manuális váltóval.
A környezetvédelemmel házalnak a gyártók, ha a villanyautókról van szó, ami abból a szempontból álszentnek tűnhet, hogy ezek sokszor akár az 1000 lóerőbe is belekarcolnak. De mégis mire jó ez?
Egy lelkes szerelő készített két nyolckerekű szörnyet a T1-es Volkswagen Transporter alapjaira még a 60-as években. Ezek a Half Track Fox névre hallgattak, amiből az egyik újra menetkész.
Egy tisztességes ultrahangos tisztító 100 ezer forint körüli összegről indul, de ha komolyabbra vágyunk, akkor azért már ennek a többszörösét kell kifizetni. És akkor itt van a 9 ezer forintos változat az Aldi polcáról. Megnéztük, mit tud.
A Maserati eddig csak zárt karosszériával kínálta a középmotoros sportautóját, az MC20-at. Most megérkezett a nyitott kivitel is, aminek a gyártó a Cielo nevet adta.