Miért számít, hogy egy autó előző tulajdonosa orvos volt-e, esetleg ügyvéd vagy gyári munkás? A nyugdíjas doktor kocsija is lehet rossz, erre mutatunk példát a Totalcar Híradóban, és arra is keressük a választ, hogy ki a hibás, ha a gyorshajtónak nem adják meg az elsőbbséget.
A használtautó-vásárlók egy része rögtön izgalomba jön, ha azt olvassa: nyugdíjas orvos tulajdonostól. A nepperek erre előszeretettel rá is dolgoznak, pedig nem az a lényeg, kié volt, hanem az, hogyan tartották karban. Az Autórevizor éppen egy dokinál futott lyukra:
Hét éve húzódik a pereskedés abban az ügyben, amikor egy gyanútlan fiatos kikanyarodott a védett útra, ahol hirtelen feltűnt egy gyorshajtó motoros. Utóbbi eldobta a gépet, a villanyoszlopnak csapódott, és maradandó sérüléseket szenvedett. Ki volt a hibás?
Megveszed álmaid autóját, esetleg még egy újat is sikerült hazavinni. Aztán nem tehetsz semmit, legfeljebb végignézheted, ahogy elveri a jég. Mennyit segít ilyenkor, ha van casco biztosítás?
Lassan lejár a V8-as Mercedes E-osztályok ideje, az AMG ugyanis hamarosan négyhengeresre vált ennél a modellnél is. De a méltó búcsúztatást megadják, egy limitált szériás, de annál drágább változat jöhet:
Az olcsóbb gyártás reményében hengeres akkumulátorcellákra váltana a BMW. Ezek szállításáról a kínai CATL-lel állapodtak meg. A két cég amúgy is régóta partneri viszonyt ápol, csak eddig téglatest formájú cellákat kaptak a németek:
(Borítókép: Autórevizor / Totalcar)