Az elektromos és hibrid autókkal kapcsolatos egyik legfontosabb kérdés, hogy mi lesz az akkumulátorral, ha tönkremegy. A Totalcar Híradóban egy Toyota Prius problémájára keresünk megoldást, beszámolunk egy komoly autóipari változásról, és együtt szörnyülködünk a hazai közlekedési morálon.
Egy Toyota sosem romlik el, a Prius pedig még a márkán belül is legendásan megbízhatónak számít. De az ehhez hasonló okosságok nem általános érvényűek, bizony a legjobbnak tartott autók is meghibásodnak néha. Most egy hibrid akkumulátorának újjászületését mutatjuk be:
Napjaink autóiparának egyik meghatározó szereplője a Stellantis. Az óriáscégcsoport többek közt a Peugeot–Citroënt, az Opelt és a Fiat–Chryslert tömöríti. Ezért aztán a döntéseiknek sem kicsi a jelentősége, most például úgy határoztak, kilépnek az Európai Autógyártók Szövetségéből:
Átalakította a Limo-zónákat a Mol. A problémásan használható, vagy eleve kevésbé népszerű területek közül némelyek kikerültek, megnyílt viszont helyettük több másik az autómegosztó szolgáltatás felhasználói számára:
A helyi hatóságoktól származó információk alapján kínál pontos útdíj-információkat a Google Maps. A funkció a következő frissítéssel válik elérhetővé mind Android, mind iOS rendszereken:
Újabb bicskanyitogató manőverekkel tért vissza a Civil Pofátlan(tan)ítás. A Budapesti Autósok és az ORFK–OBB közös sorozata a tizenharmadik részénél tart, és sajnos nem úgy fest, hogy egyhamar kifogynának a tartalomból:
(Borítókép: Sturcz Antal/Totalcar)