Index Vakbarát Hírportál

1,6 millió kilométer alatt nyolc motort evett meg a Tesla

2022. június 17., péntek 05:51

Vajon akkor is ikon marad a Ford GT40, ha akkumulátort és két, összesen 800 lóerős villanymotort szerelnek bele? Döntsd el te!

A fentinél autentikusabb veteránokról készítettünk egy kvízt, tedd próbára a benned élő Csikós Zsoltit.

Világszerte drága az üzemanyag, még Amerikában is. Az ott élők annyira nincsenek hozzászokva az ilyesmihez, hogy trendszerűen váratlanul ki is fogynak a benzinből.

Az átlagember évi tizenpárezer kilométert megy az autójával, Hansjörg von Gemmingen viszont kettőszázezer körül teljesít per annum. A távot a Teslája is érzi.

A villanyautó-akkumulátorokra életciklusuk végén többfajta sors várhat: az újrahasznosítás mellett alacsonyabb igénybevételű feladatokra is bevethetik őket: például Indiában, tuktukok hajtásában születhetnek újjá.

Ha a BMW-k csúcsát keressük, nem biztos, hogy a leggyorsabb Nürburgring-köridő környékén kell keresgélni – teszten járt nálunk a BMW Z8.

A villanyfurgon érdekes szelete az elektromos autózásnak: hosszú távokon még nem a legideálisabb választás, de városi használatban már megérheti. A Ford e-Transithoz volt szerencsénk.

Ajánlókép forrása: Twitter/gem8mingen

Rovatok