Vajon akkor is ikon marad a Ford GT40, ha akkumulátort és két, összesen 800 lóerős villanymotort szerelnek bele? Döntsd el te!
A fentinél autentikusabb veteránokról készítettünk egy kvízt, tedd próbára a benned élő Csikós Zsoltit.
Világszerte drága az üzemanyag, még Amerikában is. Az ott élők annyira nincsenek hozzászokva az ilyesmihez, hogy trendszerűen váratlanul ki is fogynak a benzinből.
Az átlagember évi tizenpárezer kilométert megy az autójával, Hansjörg von Gemmingen viszont kettőszázezer körül teljesít per annum. A távot a Teslája is érzi.
A villanyautó-akkumulátorokra életciklusuk végén többfajta sors várhat: az újrahasznosítás mellett alacsonyabb igénybevételű feladatokra is bevethetik őket: például Indiában, tuktukok hajtásában születhetnek újjá.
Ha a BMW-k csúcsát keressük, nem biztos, hogy a leggyorsabb Nürburgring-köridő környékén kell keresgélni – teszten járt nálunk a BMW Z8.
A villanyfurgon érdekes szelete az elektromos autózásnak: hosszú távokon még nem a legideálisabb választás, de városi használatban már megérheti. A Ford e-Transithoz volt szerencsénk.
Ajánlókép forrása: Twitter/gem8mingen