Nem nyíló Lamborghinik, tisztességtelen kereskedők és egy nem létező autó új körrekordja. Többek között ezekről lesz szó a Totalcar Híradóban.
Az egy év alatt drasztikusan megdrágult új autók nyomán új tisztességtelen kereskedői gyakorlat ütötte fel a fejét. Inkább megpróbálják lebeszélni a megrendelőt az autóról, hiszen ugyanazt drágábban el tudják adni, mégpedig azonnal:
A Nürburgring a világ leghíresebb és legizgalmasabb versenypályája, ahol az autógyártók előszeretettel futnak körrekordot, bizonyítva ezzel, hogy a konkurensek felett állnak. A BMW is egy új rekorddal ágyaz meg az M3 kombi változatának – még a bemutató előtt, vagyis egy hivatalosan nem létező autó a kombik között az új rekorder.
Olaszországban máig van piaca a miniautóknak, a Microlino pedig egy szuperaranyos elektromos autó, ami a régi BMW Isetta receptjét követi.
A Porschét a csődből húzta vissza annak idején a Cayenne, és a sportos városi terepjáróval lett a márka hosszú időre az autóipar autónként legnagyobb profitot hozó vállalkozása. Az viszont eddig titok volt, hogy eredetileg nem a VW-nel, hanem a Mercedesszel közösen képzelték el a jövőt...
A Toyota a legfontosabb hibridautó-gyártó, de mintha a tisztán elektromos hajtásra csak nagy késéssel ültek volna fel – az utolsók között vannak, akik nem hajlandóak elköteleződni a villanyautók mellett. Most meg is indokolták, hogy miért.
Gazdagnak lenni sem könnyű! Képzeld el, hogy egyik reggel nem tudsz beülni a Lamborghinidbe! Megtörtént eset, és a vizsgálat kiderítette, hogy a gyárban emberi mulasztás történt, egy hétig minden nap péntek volt.
(Borítókép: Lamborghini)