Manapság nem csak kifizetni nehéz a használt autókat, de sokak már a típus, sőt az üzemanyag kiválasztásánál elakadnak. A trendek ellenére – vagy pont amiatt – csábító lehet a dízel; megnéztük, milyen puttonyost lehet belőle kapni 2 millió forintért.
A Moto Morini múltjának még az árnyéka is fényes. Ha volt márkanév, amelyet megérte megmenteni az enyészettől, akkor ez az. Tíz év csődközeli billegés után végre beállt mögé a pénz, azon belül is a jüan. Az X-Cape 650 ugyanakkor egy olcsó motor – mármint árra, mert ránézésre nem tűnik annak.
Az XM szuper-SUV-nél megosztóbb BMW a Bangle-féle 7-es óta nem volt, a bajorok hagyományos rajongói egyenesen keresztre feszítenék a típust. Bizonyára nem számoltak ezzel a márka social mediás szakemberei, amikor azt kérdezték a követőktől: hova mennének az XM-mel?
Az autók belterét eluraló képernyők sem örvendenek osztatlan népszerűségnek: a kijelzőkön dühösen matató felhasználók és a közlekedésbiztonsági szakemberek mellé most már a dizájnerek is beálltak a sorba.
Az Apple autós szoftverében ősztől új funkció lesz elérhető, amellyel már ki sem kell majd szállni az autóból, ha tankolást akar fizetni az ember.
Egy kis Belsőség-kontentet is megengedünk magunknak itt a TC Híradóban: 10 éve legyezik pálmalevéllel Zsolti kollégát a szakma császári velejárói, összeszedte a legemlékezetesebb pillanatokat.
Borítókép: Stump András