Index Vakbarát Hírportál

Greta Thunberg vasvillával kergetné, de a szomszéd imádni fogja

2022. július 10., vasárnap 05:52

V8-as, 450 lóerős kabriót teszteltünk, ami amúgy egy Mustang. Versenypályán hasonlítottuk össze a Tesla Model 3 Performance és a BMW i4 M50 teljesítményét. Annak is utánajártunk, vajon megéri-e drágább elektromos rollert venni. TC Híradó.

Az egész autó megjelenése tekintélyt parancsol. Mocsok módon hosszú orr, zord, marcona tekintetet kölcsönző lámpák, keskeny középrész, és ahogy az illik, a hátsó idomok felé szélesedik a nyomtáv. Nem a belvárosi utcákra szabták a méreteit. Mivel az eredeti, ‘68-as verziónak nem volt ló az orrán, így az természetesen a California Special különleges kiadásra se került fel, a hiányérzetre instant orvosság: az ajtókat kinyitva megkaphatjuk a földre vetített pónit.

Az i4 M50 a BMW villámhajtású ökle, aminek első dolga volna kiütni a három éve uralkodó Model 3 Performance-ot. Nürburgringi oktató kollégánkra bíztuk, döntse el, ki veri be kinek az orrát az Euroringen.

Ha bármilyen belső égésű motorral szerelt járműről váltasz elektromos rollerre, eleve óriásit spórolsz a tankolásoknál jóval olcsóbb töltésekkel, ezen felül pedig a motorral kapcsolatos szervizeken is sokat megtakarítasz majd, ettől függetlenül azonban nem szabad azt gondolni, hogy az elektromos rollert csak megvenni és használni kell, mert akkor nagy csalódás fog érni.

A parkoló kamion merevítője kicsapta a szélvédőt, a fuvarozó cég nem vállal felelősséget. Ki fizeti ilyenkor a kárt? Autójogász válaszol.

Al Capone a század elején az egyik legismertebb bűnöző volt, aki fénykorában több ezer emberből álló bűnszervezetet tartott kézben. Amikor még pörgette a bizniszt, ráfért a védelem a rá vadászó emberek miatt, ezért az autóit is sokszor átalakították, hogy bírják a gengszterélet viszontagságait.

Rovatok