Erre a kérdésre keresi a választ Robutt, avagy a Ford robotsegge, amellyel az autógyártó tíz évnyi használatot szimulál, és leginkább arról akar meggyőződni, hogy ennyi idő elteltével is kényelmesek és normális kinézetűek maradnak az ülések.
A robotot egyébként a német Kuka szállította le nekik - igen, róluk, pontosabban a szemetesautók Kuka által gyártott emelőkarjáról kapták a nevüket a kukáink. De ennél azért egy fokkal lényegesebb most, hogy a robotokra olyan munkát bíztak, amit valószínűleg kevesen vállalnának el.
Mielőtt a Robutt munkába állt volna, a Ford mérnökei nyomásérzékelőkkel látták el a tesztelni kívánt üléseket, és megmérték, hogy a valódi emberek milyen terhelést jelentnek, hogyan oszlik el a súlyuk, melyik farpofájukkal milyen irányba mekkora nyomást fejtenek ki.
Ha a Robutt szelelő hangot hallat, az csak a pneumatikus rendszerének köszönhető, a mérnökök nem törekedtek az emberi fenekek tökéletesen élethű szimulációjára.