54 találat az Indexről, és a környékéről.
Fokozatosan korszerűsítik a rubelt.
Az akkori trendnek megfelelő forma egy igényes mechanikával párosítva biztos siker. Vagy mégsem.
2021. december 21., 15:59
1967-ben egy buszsofőr nem járhatott Cadillac-kel, így lett Karcsi bácsinak NSU-ja, ami aztán a lehető legjobb helyre került. A Rozsdakupac filmje.
A SPAL edzője foglalta különleges keretbe a portugál millenniumát.
Csapattársát, Leclerc-t is dicsérte a ferraris.
Csütörtöktől a postákon és a bankokban válthatja be, ha megmarad néhány.
A 0:6 nem épp ideális indítás.
Kicsi? Halk? Csak hat henger? Kit érdekel: a 80-as évek óta nem voltak ilyen erős motorok a Forma-1-ben, 30 év után sikerült újra átlépni a teljesítmény álomhatárát.
Olasz? Stimmel. Sportos? Mi az hogy! Tizenévesen megbízható? Ööööö...
2015. november 15., 13:32
2015. augusztus 9., 08:09
Az elejéről már lecsúszott, de ha 2999-ig odaér Londonba, még elcsípheti a legjobb részt. Na, ezt überelje John Cage a 639 évig tartó műdalaival!
Csak egy púpos Wartburg, maradt belőle jó sok, szeretjük, mert szép, de nem őrületes ritkaság. Ám ezt a példányt a tulajdonosi mánia azzá tette.
Ilyet még senki sem látott. A héten szavaznak a drasztikus szabálymódosításokról.
Kezdődnek a gondok az átállással. A Renault már taktikázik, úgy tűnik, a Honda lehet a nagy vesztes a Forma-1-ben.
További változtatásokról is megállapodtak a fejesek.
Elválasztaná a férfiakat a fiúktól. Újabb sztár lobbizik a szupererős Forma-1 mellett.
Az új csapatfőnök elkezdett keményen lobbizni az F1-revolúcióért.
Meg a széles gumi és a spéci szárnyak. Jöhetnek is.
2014. november 29., 06:12
Az ország legszemtelenebb járműve igazán nem tehet róla, hogy miközben az átlagember gyűlöli a sofőrt, az valójában fantasztikusan jól szórakozik. Még ha felborul, akkor is.
Vagy talán éppen a karakterét vesztette el a túrás Kawasaki? A márkaarculatba mindenesetre jobban beleillik.
Lassan hat éve, 2008 április 8.-án jelentkeztem először saját nick alatt, szerzőként a Belsőség-blogon.
Állva tapsolta a közönség a 17 éve futó Dzsungel könyvét. Akkorát ütött, hogy a fa adta a másikat.
1983-ban még zöld volt és bartókos, 22 kiló sajtot lehetett belőle venni. Ma kék, mátyásos, egy időben a hamisítók kedvence volt. És már csak 30-40 deka sajtra jó.
Az erősebb súrlódó hang utalhat alacsony olajszintre, vagy idegen anyagra a villában, esetleg valami letört alkatrészre.
2012. december 19., 10:06
Kigyulladt a piros lámpa, a sárga lámpa, majd elaludtak, majd újra kigyulladtak, majd hirtelen az összes LCD hibajelző felirat is kigyulladt.
Van értelme egy 185 lóerős ezresnek egy országban, ahol 130-nál nem mehetsz gyorsabban? Több mint gondolnád.
Van értelme egy 185 lóerős ezresnek egy országban, ahol 130-nál nem mehetsz gyorsabban? Több mint gondolnád.
Amikor megjelent, döbbenten pislogtam, hogy ezt miért kellett? Mi értelme van belekarcolni egy kategóriába, félmunkát végezve, imitálva egy jól sikerült végeredményt?
Ne kekeckedjünk a szerb autópályán, mert lehet, hogy nem leszünk elég gyorsak.
A Suzuki megújítja a DL1000 túramodelljét. Terepre persze ez sem ajánlott, bármit füllent majd a sajtóanyag.
2011. november 30., 12:01
A franciák nagyot álmodtak: 158 lóerős turbós csemegét mutattak be Párizsban.
Állítólag a fogyasztás nyolc százalékkal kedvezőbb lesz: számít ez egy sportmotornál?
2011. augusztus 22., 15:00
Szimpatikus az új CBR1000RR: kiszivárogtak a jövő évi modell első képei.
Győrfi Alen jó köridőket teljesítve a 20. helyen végzett a Superstock 1000-es sorozat versenyén.
Mai szemmel öreg konstrukció, de nem kell attól félnünk, hogy a karburátor és az őskori tervezés miatt csak a szánalmas vánszorgás marad.
Tisztes helytállással kezdett élete első Superstock 1000 futamán a fiatal tehetség, Győrfi Alen.
A hírek szerint július 4-én küldik pályára először a 2012-es szabályzat szerint épülő, maximum 1000 köbcentis MotoGP motorokat.
2010 csupán tanulóév volt. Haslam idén már győzni is szeretne a superbike S1000RR-en.
2010. december 18., 07:00
Próbálom azt képzelni magamról, hogy nem vagyok márkasznob, de lehet, hogy lassan ideje volna felkeresnem egy önkép-pszichoterápiát.
Felesleges motor egy rózsadombi lakás áráért: ez az öröm, nem Sneijder győztes gólja. Kit érdekel a foci, ha újra van wankel-motorkerékpár?
Nagyfiúk játéka: hamarosan kapható az otthon összerakható ezres Enfield Musket.
2009. december 12., 09:54
A Suzuki SV1000S telója erősebb fékezések után, amikor elengedem az első féket, egy erőset kattan.
Gésa, szamuráj és szumós: az S1000RR japán kampánya sokkal izgalmasabb a hazainál.
December ötödikén indul az S1000RR forgalmazása. Önöknek kéne?
2009. november 12., 10:14
Éljenek a mindennapok – a hatszázasra hasonlít, amúgy ezres a megerősödött CBF1000.
A tanároknak kicsit magas, a diákoknak van mit fikázni. Utcaművészek dobták fel az ütött-kopott udvart.
Ha tényleg kétszáz lóerős motor kell, kattintson. Bár én tudom, hogy nem kell.
Dédszüleink hétköznapjait élhetjük át a vadiúj garázskapuk előtt mától a Józsefvárosban.
2009. szeptember 7., 14:37
Nem bírta a superbike-os erőkúrát, ezért újratervezték az utcai CBR1000RR-t - ezzel mi csak nyerhetünk.
Mi másról szólhatna egy motorosblogot megnyitó bejegyzés, mint a sebesség iránti feltétlen alázatról? Erre vágyunk, ezt hajszoljuk, ezért folyik a harc – csak az alázat tisztasága határozza meg, hogy jobbá válunk-e a sebesség adta tapasztalattól, vagy dicstelenül, nyakat és csontot törve elveszünk.
Az öt éve tartó munka után a Honda kész arra, hogy 2009-ben a nagyközönségnek is bemutassa a legendás VFR-ek utódját, az 1000 köbcentis öthengerest.
Most minden kiderül: a már
előre kritizált bajor superbike bizonyíthat - A BMW Motorrad Motorsport Ruben Xaus-szal kötött megállapodást.
Wartburg 1000, a púpos Bestof
2003. szeptember 13., 00:00
Wartburg 1000, a púpos