Most te is megveheted a leghosszabb Fiat 500-at – ami nem egy autó
60 darab már el is kelt belőle.
60 darab már el is kelt belőle.
Nem klasszikus értelemben vett pápamobil, de akkor is Ferenc pápa használta.
Nem erős, nem gyors és nem jut messzire, de nagyon vagány kis hobbiautó.
8,7 millió forint a Hennessey VelociRaptor 500 felára.
Kell egy kupé, de azért legyen négy ajtaja. Viszont akkor már az E osztály alapjaira épüljön, és legyen nagyobb is, több extrával.
Egy Abarth 500 vezetését általában széles vigyort rajzol az arcra. Ezúttal nem így történt.
Az újrainduló 500 című vetélkedőről kérdeztük az ATV műsorvezetőjét.
Ezúttal is 50 millióért indulnak a játékosok.
János versenyautója benzines, utcán elektromossal jár, a Tulaj a Pályánba mégis villanyautót hozott. Érdemes volt?
Megszámolni lehetetlen, annyi limitált szériája és változata volt már az Abarth Fiat 500-asának, de még nincs vége.
Csinosabb miniautót elképzelni is nehéz, és új hibridrendszerével még takarékos is. Elvileg mindenképp.
Kizárólag elektromos hajtással kínálja ikonikus 500-asának harmadik generációját a Fiat. Hogyan fér össze a múlt a jövővel?
500. cikke alkalmából Domi engedélyt kapott, hogy játsszon egy kicsit. Élt vele.
Úgy hallani, az új, elektromos 500-asból készül egy harmadik változat, amelybe hátulra könnyebb lesz beülni.
Az óriásrobogók és a sportmotorok világából gyúrtak masszát, amiből megszületett a Nexus.
Tizenöt évesen az összes eleme rohadt, lötyögött, mállottak ki a menetek mindenből. Roncs volt addigra. Már tudom, miért.
Az autóüzemek leállhattak a vírus érkezésekor, a feleségem helyettük is életben tartotta a lángot. Autót gyártott.
Mókából rengeteget, autóból viszont nagyon keveset kapunk egy Fiat 500 áráért cserébe.
Az ötszázas következő generációja csak villanymotorral lesz kapható, több mint háromszoros áron.
Kati 18 éve siratja ezt az autót; eredetileg a Ponton is Fiat 500-nak indult. Ha kicsit megkésve is, de most betáraztuk.
Egy minden jelenleginél kisebb gépen dolgozhatnak, első körben nem nekünk szánják.
Szinte biztos, hogy érmet bukott el az olimpiai bajnok magyar. Bocsánatot kért mindenkitől.
A régi bankjegy október végéig használható.
Mindenki ellene volt. A lehetőségeim. Zsolt, aki még csak a barátom volt akkor. A garázsnélküliség. Mégis megvettem, de alig két évig tudtam megtartani. Most is siratom, túl hamar el kellett adnom.
Nagy mák, elég sok motor készült ezzel a blokkal, elég sokat tudni róla.
Jövő februártól fizethetünk majd vele.
Így képzelik a japánok a féktelen luxust. Vajon az origamizott kárpit és az üvegbetét az ajtóban elég lesz a németek ellen?
Úgy néz ki, a következő generációból hiányzik majd az 1,3 literes JTD motor, a helyét olcsó hibrid hajtás veszi át.
Gilera vagy Kymco? És miért féljek a Malagutitól?
Azt hittük, a 90-es évekkel vége volt a kis szoftchoppereknek.
Az olaszok érzik a vintage dolgokat is, a Fantic Caballero 500 például nagyon adja.
Néhány kanyar után azt láttuk, hogy két felnőtt ember fülig érő szájjal köröz egy nyúlketrecben, majd ugyanazzal a vigyorral, és "b+, ez egy gokart" felkiáltással kiszállnak az autóból
Az átlagember Opel-tudata nagyjából odáig terjed, hogy Astra, Kadett, Corsa meg Omega, akik céges emlőkön élnek, az Insigniát is ismerik. De mi ez a Motoclub izé?
Megnéztük, hogy milyen új autókat akar a magyar vásárló, és ezekre mennyit kell várnia.
Ha a filmben autós üldözések lennének, a rohamosztagosok ezzel csapatnának.
A Street 500 és 750 benzinpumpájával lehet probléma, el is rendelték a visszahívást.
Ismét bebizonyosodott, hogy nem a katalógusadatok alapján kell autót venni. 69 lóerő is boldoggá tesz, csak a bohócváltótól mentsen meg az ég.
Asztalterítő, mint vászontető, hiányzó ajtók és faberakás - egy szép emlékű 500-ashoz nyúltak vissza.
Szinte minden kiderült az új 500-asról. 1800 kisebb-nagyobb változtatást mondanak a gyáriak, de a 18 is nehezen van meg szemre.
Te jó ég, annyi jobb és kézenfekvőbb választ találni a kérdésedre!
Hét és fél centi. Ha ennyivel hosszabb a parkolóhely, már nyert ügyünk van? Neki biztosan.
A motorokról és a motorozásról nem könnyű érdekes filmet készíteni, éppen ezért talán kevesen is próbálkoznak vele.
A Ronax egy igen érdekes műfajt támasztott fel. Hasonló géppel Valentino Rossi is nyert már vébét.