36 találat az Indexről, és a környékéről.
A pályán kívül is nagy csatákat vív a két istálló.
A Yokohama kéri őket.
Nagyobb a gond az autók gumiabroncsaival, mint korábban gondolták.
Fittyet hánynak a dél-koreai gumiabroncsgyártók arra, hogy a villanyautók iránti kereslet növekedése veszített lendületéből.
2023. december 16., 10:51
Volt olyan pillanat, amikor kényszerből egyszerre nyolc autó vesztegelt a veszélyes szakasz mellett.
Sokan nem végzik el ezt az ellenőrzést, pedig egy balesetnél számottevő jelentősége lehet.
Két méretkategóriában hét, illetve négy gumi kapott jó osztályzatot a német autóklubtól. A forintosított árak 41 ezertől 65 ezerig terjednek.
Mélyen a zsebébe nyúlhat mindenki.
A szakértő azt is elárulta, bízzunk-e a használt gumiabroncsban.
2022. december 12., 11:20
A tesztek rengeteg szempontot néznek a zajtól a kopásig. De mi van, ha valakit csak az érdekel, hogyan tapad? Segítünk.
2022. november 21., 06:03
Az alap Golf is 4,6 másodperc alatt gyorsul 100 km/h-ra azon a próbapályán, ahol az a kérdés, milyen féktávon tud megállni. A mutatványt 1600 LE támogatja.
2022. november 14., 12:38
Még mindig számos mítosz és mendemonda kering a köztudatban a gumiabroncsokról. A szakértő megmondja az igazat.
2022. november 14., 12:25
Egy véleményen vannak a szakértők.
2022. november 11., 06:26
Nem érdemes túl sokáig várni, mert még csak hó sem kell ahhoz, hogy egy nyári gumi életveszélyes legyen az őszi-téli utakon.
Megéri kétszer annyit fizetni valamiért, ami az adatai alapján semmivel nem tud többet feleannyiba kerülőnél? Kipróbáltuk, hogy megadhassuk a választ.
A beruházás 2023 elején kezdődik.
A legtöbb téli gumi idén is megfelelt a célnak, de vannak, amelyeket nagy ívben kerülni kell.
2022. augusztus 12., 20:01
A Technológiai és Ipari Minisztérium fontos részletre hívta fel a figyelmet.
Ha mákod van, csak a drágulással szembesülsz, nem a készlethiánnyal. Egy biztos: belátható időn belül nem lesz olcsóbb.
Elöl Michelinekkel, hátul Continentalokkal szerelték a Model X Plaidet.
Kisautók, kompaktok és SUV-ok abroncsait vizsgálták idén, nagy bukás nem volt, de meglepetések igen.
A négy évszakos gumi örök vitatéma: ez a tökéletes megoldás, vagy semmire sem jó?
A Mitas becslései szerint öt-tíz százalékot kell rádobni az árakra a nyersanyaghiány miatt.
Jó hír viszont, hogy 34-ből csak ez a kettő bukott meg. De vannak azért nagy különbségek a többiek között is.
2021. szeptember 29., 17:41
Évi 200 millió, kidobásra ítélt gumit spórolnának meg a kevésbé sérülékeny konstrukcióval.
2021. augusztus 5., 16:02
Az óriási gumihegyen több mint hétmillió abroncsot raktak le, ezek égnek most.
Miért tapad? Miért csúszik meg? Egy kis középsulis fizika az egész.
A NASA Mars-járók technikája hamarosan kapható lesz a bolygónkon is.
Robin Hoodok garázdálkodnak a Genfi-tó partján.
2020. november 17., 10:52
2020. augusztus 25., 06:05
Sokan semmibe se nézik, mások pazarlásnak gondolnak minden egyéb megoldást. Csak a kompromisszum tűnik biztosnak.
Egy adott mintázaton belül is lehetnek különbségek, ha eltér a szélesség vagy a magasság. Szerencsére tesztből sem csak egyféle van.
A nagy nevek mellé idén két kategóriában is felzárkózott egy-két kevésbé ismert márka. Itt a friss nyárigumiteszt.
Három egyszerű lépés, és minimális odafigyelés. Ezek azok.