1 millió font, 7 hónap, felfelé guruló kerekek - így készült a legjobb Honda-reklám
A kétezres évek elején maradandó reklámok forogtak: az Accord kisfilmje hozta Guy Ritchie BMW-sorozatának és a Sony Bravia pattogó labdáinak szintjét.
A kétezres évek elején maradandó reklámok forogtak: az Accord kisfilmje hozta Guy Ritchie BMW-sorozatának és a Sony Bravia pattogó labdáinak szintjét.
Egy Accord ennyiért is lehet olyan, amiért annyira szeretjük?
Érdemes-e feltámasztani egy karambolos autót, ha igényes a gazda, a biztosító pedig nem fizet túl sokat?
A 2023-ban érkező modell nagyon ígéretesen néz ki, de egyelőre úgy tűnik, hogy mi nem kapunk belőle.
Felpumpált Civic helyett szedánná slankított CR-V-nek tűnik az autó, az egyszerű formavilág természetesen maradt.
János kombit keres hárommillió forintért, de a kínálat szűkös, az automata váltó pedig csak tovább rontja az esélyeket!
Bálint szerint „ilyen jó állapotú, 2003-es autó nem sok van.” De mégis csak egy 19 éves autó, vannak dolgok, amire figyelni kell.
Egyszerűbb vonások és lágyan ereszkedő tető jellemzi az új típus formáját.
Keveset fogyasztó, stabil technika kell, amiben elfér a család. Mindezt használtan, 3 millióért.
Fejtegetés az üzemanyagárakról, megemlékezés a 75 éves Ferrariról és egy öregedő Honda. Totalcar Híradó.
Az utolsó európai Accord alapmotorral kevés izgalmat tartogat – és éppen ez a jó benne!
Legalábbis úgy tűnik, ezt igyekezte valaki bizonygatni Honda Accord Coupéjával Amerikában.
Padon egy igazi ezredfordulós japán. Hiába a nagy literteljesítmény, az őrült fordulat, ez a motor állja az időt. Na, de a lóerők is megmaradtak?
Ne gondolják, hogy egy japán dízel nem tartogat meglepetéseket! Csak nem olyat, amilyet a tulajdonos szeretne.
Mi vonzó lehet egy 227 ezret futott Honda Accordban? Itt kiderül.
Sokan félnek a modern dízelektől, mert ha pusztulnak, velük pusztul a bankszámlád is. Mennyire fenyeget a Honda, 160 ezer kilométer után?
A Honda Accord kétliteres benzinese több mint 230 ezer kilométer után járt az Erőmérőben. Vajon erős is, vagy csak jól szól?
Egy akkumulátor-szenzort nem szigeteltek megfelelően, világszerte kétmillió autó érintett.
Az Accord akkumulátorai okozhatnak tüzet. Öt esetről tudni, kétmillió autót hívnak vissza.
A legrosszabb esetben kigyulladhat az autó.
A Civic stílusában újítják meg a Honda nagyobb szedánját, amely július közepén mutatkozik be.
Ki ne gondolt volna már arra dugóban araszolva, hogy ha elég magas és széles lenne az autója, akkor áthajthatna az álló sor felett?
A Saabbal sajnos sok problémám volt, pedig alig megyek vele. Mit vegyek helyette?
Az ötméteres, kupétetős szedán határozottan formás lett, bár nem tudni, mekkora esélye van a sikerre.
Ha rengeteg pénzem lenne Maserati Quattroporte-t, Citroen C5-t, vagy új Renault Espace-t vennék.
A japán formatervező-zsenik ismét lecsaptak – ezúttal az Accord Coupé kap földönkívüli arcot.
Ha esetleg a gáz rendszer nem üzemel megfelelően de én benzinnel használom a kocsit okozhat ez bármi problémát?
Motorolajat szeretnék választani a nemrég vásárolt autómhoz.
Három japánt néztem ki, a Mitsubishi felé húz a szívem. Öt évre kéne 800 ezerig.
Kétmillió a keret. Heti négyszáz kilométerhez kell, Lehet akár kombi is, csak legyen jó úttartása.
Elmúltam negyven, szeretem a Subarumat, de sok élményt nem ad. Belevágjak a BMW-zésbe?
Ez szabálytalannak minősül-e illetve mit tehet velem a rendőr?
Almera, Carisma és Fiesta a kiszemeltek között, de kicsit bajban vagyok, merre induljak.
A Honda kivonja a típust Európából, és ebben a méretben nem is lesz utódja.
Túl egy motorcserén, dízelt szeretnék. Évi átlag harmincezer kilométerhez nézelődöm.
Az autó 2001-es Honda Accord 2.3i ES.
Két autóra van szükségem, mindkettőből tíz év körülit néztem. Mivel nem nyúlok mellé?
A méretei alapján ez a felni tökéletesen fog passzolni az autójára.
A jövő év végén áll le a gyártás, nem tudni, hogy lesz-e utód.
Amúgy hibátlan állapotú és teljesen jól működő Hondánkba szeretnék klímát utólag berakatni.
Kell egy annak, aki a gyerekeket cipeli, és egy másik annak, aki éppen nem. Jó lenne tehát egy nagyot és egy kicsit venni egyszerre.
A nagy csomagtér a legfőbb szempont, de azt sem bánnám, ha olyan megbízható lenne, mint a Jazzem.
- Láttam egy zombit a lépcsőházban.
Az összeg 1-1,1 millió. Amiket eddig néztem: Accord, Mondeo, Avensis, Focus és Subaru Legacy.
Tágas, keveset fogyaszt, de mindig van valami nyűgje. Problémamentes japánt szeretnék.