345 találat az Indexről, és a környékéről.
Szerinte nem lett akkora dobás a 4680, ahogy korábban várták.
A kis akku mindig lemerül, megoldás lehet egy nagyobb?
És így már nem kéne vámot fizetni.
Vizsgálatot rendelt el a Nemzetgazdasági Minisztérium.
A próbadarabnak negyven százalékkal nagyobb az energiasűrűsége, mint a hagyományos celláknak.
Folyamatosan mérik a légszennyezés mértékét.
Csak egy téli közlekedési viszonyokra jól felkészített autóval szabad útnak indulni hóban és fagyban.
Eddig két németországi akkugyárról volt szó, de egyelőre úgy tűnik, hogy végül egyiket se építik fel.
Van, hogy hiába képes a telefonod gyorstöltésre, mégis lassan kúsznak fel a százalékok.
A később karbonsemleges módon üzemelő létesítmény az értékes nyersanyagok 96 százalékát képes kinyerni a használhatatlan akkumulátorokból.
Az elképesztő számokkal kecsegtető technológián egyre több gyártó dolgozik, nemrég pedig a kínai Chery is bejelentett a maga projektjét.
Új alkatrész érkezik rövidesen.
Csak aztán az Apple kihátrált a projektből.
A lakosság fellélegezhet, a kezdetek óta tiltakoztak az üzem ellen.
Szerelő lesz az MI-ből.
Ez azt jelentené, hogy magát az elektromos autót is olcsóbban adhatja majd a gyártó.
A hazai akkumulátor-iparágat kiemelten érintik az európai autópiac turbulens fejleményei.
A rajta utazó csak félig úszta meg.
Kína rendíthetetlenül előretör.
Mindent megváltoztathatnak a strukturális akkumulátorok – már ha sikerül használható modellt építeni belőlük.
Nem kérnek az akkumulátoripari beruházásból az emberek.
Ez erősítené a koreai gyártók piaci helyzetét, és csökkentené az importfüggőséget.
A párt közölte, ez nem azt jelenti, hogy szakítanak a zöldpolitikával.
Sok múlik az első feltöltés tökéletesítésén.
Több száz járművet érint a probléma.
A két miniszter az elmúlt egy évben már harmadszor találkozott.
Globálisan 140 ezer Mini Cooper SE érintett.
Rengeteg olyan készülék vesz körbe minket, amelynek akkumulátora robbanással fenyeget, anélkül hogy tudnánk a veszélyről.
Ha gyártani nem tudják, majd újrahasznosítják.
A magassága elérheti az 1000 métert.
Az okostelefonok karbantartása anyagilag is jó befektetés.
Még az inflációval számolva is szemmel látható az árcsökkenés.
A gyár alapkövét várhatóan ősszel fogják letenni.
Az akkumulátorok ára folyamatosan csökken, ez a folyamat pedig a Goldman Sachs elemzői szerint a következő években is folytatódni fog.
Kevesen tudják, hogy ha odafigyelnének arra, mennyire töltik fel a mobiltelefonjuk aksiját, jóval hosszabb ideig megőrizné élettartamát.
A Toyota elismerte a problémát és elvileg mindenkit kártalanított, de senki sem nyert akkorát, mint az ügyvédek.
A zöldszervezet követeléseket fogalmazott meg a kormánnyal szemben.
1000 tonna veszélyes hulladék érkezhetett egy akkumulátorgyárból.
Áttörést ért el a szárazelektródás akkutechnológia terén a Tesla.
A becslések szerint az európai elektromos autó gyártás mint egy 17 százalékát tudnák ellátni akkumulátorral.
De a szakma már dolgozik a kihívásokon.
A tilalmak nem vonatkoznak a baráti országokra.
És akkor sem ijed meg, ha úthengerrel hajtanak át rajta.
A francia gyártó nagyon igyekszik, hogy megalkossa az olcsó európai villanyautó.
Egyszer a 8., egyszer pedig a 16. életévében.
Ki fogja lecserélni a 4,1 millió autót elektromosra?
A zambiai Kansanshi bányában kezdték tesztelni a világ első akkumulátoros dömperét.
Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter szerint aki dolgozni akar, az talál is munkát idehaza.
Akkumulátorokban használt fémekből találtak több száz millió tonnát.
A német gyártó közleménye szerint a Northvolt tevékenységét a következő generációs akkumulátorcellák fejlesztésére összpontosítják.
A felek áttekintették az akkumulátoripar nemzetközi helyzetét.
Különböző elektromos autók miatt bevezetett eszközökkel próbálták elérni, hogy ne gyulladjon ki.
Felszólították az EU-t „hibás gyakorlatának haladéktalan korrigálására”.
Utánajártunk, miért maradt le az európai autóipar a kínaival szemben.
A magyar kormány ezt biztosan nem támogatja.
A két gyártó közül az egyik már Magyarországon is jelen van.
Nagyon jól kiegészíthetik egymást a hagyományos akkumulátorokkal.
A magyar kormány számára stratégiai fontossággal bír a szektor.
Sokat megy el, de milyen áron?
A tárcavezető szerint Magyarország már ma is élen jár a high-tech akkumulátorgyártásban.